شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۳۵
بین الملل - کد خبر : 2739
چهارشنبه، ۲۱ اسفند، ۱۳۹۸ - ۵:۰۰

پیروزی مهم جو بایدن در میشیگان

نتایج اولیه انتخابات درون حزبی دموکرات ها در روز سه شنبه، بیانگر پیشتازی جو بایدن، معاون رییس پیشین جمهوری آمریکا در ایالت های میشیگان، میسوری و میسیسیپی است.

پیروزی مهم جو بایدن در میشیگان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،نتایج اولیه انتخابات درون حزبی دموکرات ها در روز سه شنبه، بیانگر پیشتازی جو بایدن، معاون رییس پیشین جمهوری آمریکا در ایالت های میشیگان، میسوری و میسیسیپی است.

 بایدن مشغول رقابت با سناتور برنی سندرز برای به دست آوردن نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.برنی سندرز برای پیروزی در میشیگان تلاش زیادی کرده بود و پیروزی بایدن در ایالت بزرگ ترین ناکامی  سندرز در رقابت های سه شنبه است.

در ادامه رقابت های درون حزبی دموکرات ها هواداران این حزب در شش ایالت میشیگان، میسیسیپی، میسوری، داکوتای شمالی، آیداهو و واشنگتن سه شنبه دهم مارس در انتخابات مقدماتی برای برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری این حزب شرکت کردند.

تاکنون رقابت های درون حزبی در ۱۸ ایالت آمریکا برگزار شده و بایدن پیشتاز است.با حذف بیشتر داوطلبان در هفته های گذشته، رقابت اصلی میان  بایدن و برنی سندرز، سناتور چپ گراست.

همزمان، برنی سندرز و جو بایدن اعلام کرده اند که برنامه های انتخاباتی سه شنبه شب خود را به خاطر نگرانی از انتشار ویروس کرونا لغو کرده اند.آنها قرار بود پس از برگزاری رقابت های درون حزبی امروز، در دو گردهمایی جداگانه و درجمع هواداران خود در شهر کلیولند ایالت اوهایو سخنرانی کنند.

از سوی دیگر، اعلام شده است که مناظره تلویزیونی میان نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات که قرار است یکشنبه در آریزونا برگزار شود، بدون بیننده برگزار خواهد شد.شبکه سی ان ان که برگزارکننده این مناظره است می گوید نگرانی از شیوع ویروس کرونا علت حذف تماشاگران از این مناظره است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!