دوشنبه، 10 ارديبهشت، 1403 | Monday 29th of April 2024
۱۹:۲۰
شهروند خبرنگار

نقض محدودیت تردد با پلاک جعلی و جریمه صاحبان اصلی پلاک!

در این روزهای کرونایی و با توجه به محدودیت تردد در برخی محورها ، عده ای از افراد با جعل یا مخدوش کردن پلاک سعی در نقض محدودیت ها دارند. این امر باعث شده تا پلیس راهور پیامک اعمال جریمه را برای صاحبان اصلی پلاک های جعل شده ارسال کنند. یکی از شهروندان کردستانی این تصویر را فرستاده و طبق گفته وی ، خودروی او در پارکینگ قرار دارد و اصلا در محور سپیدان_شیراز ترددی نداشته است! درصورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید باید سریعا با پلیس تماس گرفته تا جریمه برای پلاک شما اعمال نشود.

تاریخ ارسال :‌ 1400/6/15

۱۲۰۷ خودرو در استان مرکزی ممنوع تردد شدند

از مجموع خودروهای اعمال قانون شده، برای یک‌هزار دستگاه خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی و برای ۲۰۷ خودروی دیگر نیز جریمه پنج میلیون ریالی صادر شده است و ماموران در ۲۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی مستقر هستند. همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مردادماه جاری آغاز شده و تا پنجم شهریور ادامه دارد. با توجه به اطلاع‌رسانی‌انجام شده، هرگونه ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی از استان‌ها ممنوع است و در تمامی ورودی و خروجی‌های استان، تردد وسایل نقلیه مورد نظارت تیم‌های پلیس قرار دارد.

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/27

فراخوان انتخاب شهردار برای شهر جدید پرند

همزمان با آغاز بکار دوره ی سوم شورای اسلامی شهر پرند، جلسه رسمی و علنی این شورا با حضور اعضای جدید، نامزدهای سرپرستی شهرداری و خبرنگاران برگزار شد. این جلسه پیرامون انتخاب هیات رئیسه شورا و سرپرست شهرداری برگزار شد و با اکثریت آرا آقای کسمرادی به عنوان رئیس شورای اسلامی و مهندس الماسی نیا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شدند. همچنین ریاست شورای شهر با بیان اینکه روش جدید اتخاذ شده شورا ی جدید در راستای اقدام شفاف و بهره گیری از کلیه توانمندی های بالقوه نخبگانی میباشد با اعلام فراخوان از داوطلبان واجد الشرایط جهت تصدی سمت شهردار خواست مدارک و سوابق خود را به این شورا ارائه نمایند. آقای کسمرادی با اشاره به برخی شاخص ها مد نظر اعضای منتخب شورای اسلامی شهر پرند ،مواردی چون داشتن برنامه مدون، برخورداری از روحیه انقلابی ،آشنایی به مدیریت شهری واجرایی و جوان گرایی را از شرایط لازم دانست.

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/17

دستگیری قاچاقچی با ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش در خودروی عبوری توسط ماموران انتظامی

مأموران انتظامی پاسگاه"ابراهیم آباد" قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری و گشت زنی به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. ماموران در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف و در این زمینه یک متهم را بازداشت کردند. تشکر فراوان از ناجا بابت این عملکردش در استان را داریم

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/16

بازدید استاندار کردستان از پروژه احداث کارخانه گندله سازی

پروژه احداث کارخانه گندله سازی یک میلیون تنی که مالکیت 70 درصد آن برای شرکت صبانور می باشد، این کارخانه طبق پیش بینی ها در سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت اشتغال زایی برای 200 نفر به صورت مستقیم را دارد.

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/15

تعديل نيرو در كارگاه‌ها به دليل كرونا

شيوع كرونا بسياري از كارگاه‌هاي توليدي را به تعطيلي كشاند و علاوه برآن در موج ژنجم بسياري از كارگاه‌هاي توليدي كوچك به دليل كمبود سفارش و كاهش درآمد اقدام به تعديل نيرو و اخراج كارگران كرده‌اند.كه اين موج بيكاري مي‌تواند موجب افزايش معضلات اجتماعي شود.

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/12

ورود کرونا بازار فروش صنایع دستی نابود کرده

در این روزها بدلیل ورود کرونا بسیاری از مشاغل خانگی دچار مشکل شده است.یکی از این مشکلات در حوزه فروش محصولات می‌باشد که با بسته شدن مراکز تفریحی و تعطیلی در مکان‌های غیر ضروری ایجاد شده است. هرچند از فضای مجازی استفاده می‌شود اما بازدهی چدانی ندارد.همچنین ترس خانواده‌ها از ویروس باعث افت در تعداد نیروی کار شده است. لطفا مسئولین فکری کنند برای این بخش!

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/6

شیوه نادرست محاسبه کمیسیون املاک بار اضافه بر دوش مستاجران

این روزها که در فصل نقل و انتقال مسکن و جابجایی مستاجران هستیم علاوه بر گرانی سرسام آور قیمت مسکن که بسیاری از افراد را به حاشیه شهرها کشانده است، بحث دریافت کمیسیون اجاره خارج از حد قانونی توسط مشاوران املاک بار مضاعفی بر دوش مستاجران گذاشته است. براساس تصویب قانون الزام دریافت کد رهگیری توسط مشاوران املاک، میزان حق کمیسیون مشاوران به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز طبق قانون در صفحه چهارم کد رهگیری اجاره نامه محاسبه و اعلام می شود اما اغلب مشاوران املاک مبلغی بیش از این نرخ را طلب می کنند. برخی با زبانبازی و برخی با برخورد ناشایست مالک و مستاجر را ملزم به پرداخت این مبلغ اضافه می کنند.

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/5

راه‌اندازی نخستین پایگاه واکسیناسیون خودرویی مازندران

با سلام.امروز اولین پایگاه واکسیناسیون خودرویی در استان مازندران در شهر بابل کار خودش رو آغاز کرد. می خواستم بگم هر چند که این حرکت بسیار خوب و مثبت هست اما واقعا دیر انجام شد ای کاش زود تر انجام می شد و ای کاش مسئولین دیگر شهر های استان مازندران همبه فکر باشند و این مراکز رو بیش از پیش مشاهده کنیم. وضعیت کرونا در مازندران واقعا خطرناکه!!

تاریخ ارسال :‌ 1400/5/3

واکسن ایرانی

ما همه منتظر واکسن ایرانی و تولید شده از دانشمندان و پزشکان ایران زمین هستیم

تاریخ ارسال :‌ 1400/2/8

وضعیت افتضاح بورس

وضعیت افتضاح بورس

تاریخ ارسال :‌ -621/1/-78

اخبار برگززیده ...
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!