جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۰۲
مجلس - کد خبر : 11295
جمعه، ۰۸ مرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را پرداخت کردند

گاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد زیاد آنان به غربیها باعث شد که هزینه های سرسام آوری از هر حیث به کشورمان تحمیل شود

مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را پرداخت کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم هزینه اعتماد دولت به غرب را پرداخت کردند، اعلام کرد که روحانی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آیندگان باید از تجربه اعتماد به غرب استفاده کنند و در این دولت هم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد، اظهار داشت: دولتمردان در این هشت سال خودشان را به خواب زده بودند و از تجربه بدعهدی غربی ها و به ویژه مقامات آمریکا در گذشته درس نگرفتند و عجله زیادی برای مذاکره و توافق با غربی ها و مقامات آمریکا داشتند.

حاجی دلیگانی گفت: دولت روحانی می دانست که این روندی که در ارتباط با غربی ها در مذاکرات برقرار کرده است، نتیجه ای برای ما ندارد و به نفع کشور و ملت نیست اما در تمام این مدت خودشان را به خواب زده بودند و نمی خواستند باور کنند که آمریکا و غربی ها بدعهد هستند.

وی تصریح کرد: تجربه هشت ساله دولت روحانی نشان | داد که اعتماد به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی یک خطای بزرگ است. ما هیچ نتیجه ای از این اعتمادی که دولت روحانی به آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی داشت، نگرفتیم و همه | سیاستمداران فعلی و آینده کشور باید از این تجربه درس بگیرند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین کشورهای منطقه و جهان هم باید از تجربه ایران درس بگیرند و بدانند که به هیچ وجه نمی توان به آمریکا و برخی از کشورهای غربی اعتماد کرد و آنان نشان دادند که قابل اعتماد نیستند و به تعهداتشان عمل نمی کنند.

نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد زیاد آنان به غربیها باعث شد که هزینه های سرسام آوری از هر حیث به کشورمان تحمیل شود و مردم هزینه این نگاه غلط دولتمردان را پرداخت کردند و بنابراین شخص رئیس جمهور و دولتمردان باید در این باره پاسخگو باشند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!