شنبه، 29 ارديبهشت، 1403 | Saturday 18th of May 2024
۱۶:۰۷
اجتماعی - کد خبر : 6217
شنبه، ۲۰ دي، ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

شهرستان جویبار در آستانه قرمز شدن

با وجود کاهش تعداد مبتلایان در استان‌های کشور و خارج شدن کلان شهرهای بزرگی همچون تهران از لیست شهرهای قرمز، شهرستان جویبار در آستانه قرمز شدن قرار گرفته است.

شهرستان جویبار در آستانه قرمز شدن

سید علی اسد، فرماندار جویبار گفت:  وضعیت کرونایی شهرستان جویبار در مرز قرمز شدن است و این شهرستان را در لیست استان‌های قرمز قرار داده است.

فرماندار شهرستان جویبار با تأکید بر رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا شد،‌ افزود : با توجه به این که آمار مبتلایان به کرونا در کل کشور کاهشی است و بسیاری از استان ها در لیست شهرهای نارجی و حتی آبی قرار گرفته‌اند، اما اما در استان مازندران و شهرستان جویبار همچنان شاهد روند افزایشی آمار مبتلایان هستیم.

سید علی اسد افزود:  روزانه بین ۴ تا ۶ بیمار کرونایی در بیمارستان عزیزی جویبار بستری می شوند، همچنین در حال حاظر ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان عزیزی این شهرستان بستری هستند

 وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم و دورهمی های خانوادگی عامل اصلی روند افزایشی بیماری در این شهرستان است ، به همین دلیل از مردم تقاضا داریم تا دورهمی های خانوادگی را کاهش دهند و در هیچ مراسمی شرکت نکنند.

اسد بیان کرد: متاسفانه آمار روزانه بیماری کرونا خوشایند نیست بنا براین امیدواریم با همراهی همگانی بتوانیم این آمار را کاهش دهیم، چرا که تاثیرگذاری اجرای محدودیت ها و اقدامات بازدارنده نیازمند فرهنگ سازی و همیاری مردم است و از مردم و اصناف تقاضا داریم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان دستورالعمل های ستاد کرونا را جدی بگیرند تا بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

پیش از این نیز، احمد حسین زادگان  استاندار مازندران بر تشدید نظارت‌های کرونایی تاکید کرد و گفت: با وجود تشدید نظارت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا خواهیم بود اما علیرغم آمارها و اطلاع‌رسانی‌های مکرر، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از آحاد جامعه نشانگر این است مساله را جدی نگرفته‌اند.

 

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 29 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!