جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۵:۳۰
ورزشی - کد خبر : 6437
يكشنبه، ۲۸ دي، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

سه بازیکن ایرانی کاندید بهترین لژیونر سال آسیا شدند

نام مهدی طارمی بازیکن پورتو پرتغال ، سردار آزمون بازیکن زنیت روسیه و کاوه رضایی بازیکن شارلوا بلژیک به عنوان 3 بازیکن ایرانی این نظرسنجی دیده می شود.

سه بازیکن ایرانی کاندید بهترین لژیونر سال آسیا شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی هایی که از مخاطبان خود برای انتخاب بهترین ها در بخش های مختلف داشت، این بار به سراغ لژیونر های آسیا رفت. این سایت از هواداران خواسته تا از بین 13 بازیکن لژیونر قاره ، بهترین بازیکن را انتخاب کنند.

در بین 13 کاندید اعلام شده از سوی این سایت، نام مهدی طارمی بازیکن پورتو پرتغال ، سردار آزمون بازیکن زنیت روسیه و کاوه رضایی بازیکن شارلوا بلژیک به عنوان 3 بازیکن ایرانی این نظرسنجی دیده می شود.

مهدی طارمی که سال 2020 را ابتدا در تیم ریوآوه پرتغال آغاز کرد و درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت. طارمی در پایان فصل گذشته لیگ پرتغال عنوان آقای گلی مشترک را با 2 بازیکن دیگر کسب کرد، همچنین با عملکرد خوب خود تیم ریوآوه را به پلی آف لیگ اروپا فرستاد. طارمی از تابستان به تیم پورتو نقل مکان کرد و درخشش خود را در لیگ پرتغال ادامه داد.

سردار آزمون هم که دومین فصل خود را در زنیت سپری می کرد، موفق شد در فصل گذشته به عنوان آقای گل مشترک با هم تیمی خود دست پیدا کند. آزمون بازیکن تاثیرگذار و ثابت زنیت روسیه به شمار می رود، او پیشنهاداتی از لیگ های معتبر اروپایی هم دریافت کرد اما مسئولان زنیت مانع جدایی آزمون شدند.

کاوه رضایی مهاجم گلزن تیم شارلوا بلژیک فصل خوبی را با این تیم سپری می کند، رضایی مهره ثابت تیم بلژیکی است. او فصل گذشته هم عملکرد قابل قبولی از خود بر جای گذاشت و به همراه علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی شارلوا را به پلی آف لیگ اروپا رساندند.

دیگر بازیکنان حاضر در این لیست، سون هیونگ مین (تاتنهام / کره جنوبی) ، علی عدنان (ونکوور / عراق) ، تاکاهیرو تومیاسو (بلونیا / ژاپن) ، لی کانگین (والنسیا / کره جنوبی) ، تاکفوسا کوبو ( ویارئال ، مایورکا / ژاپن) ، واتارو اندو ( اشتوتگارت / ژاپن) ، نیکیتا روکاویتسیا ( مکابی هیفا ، استرالیا) ، هوانگ هی چان (سالزبورگ ف لایپزیش / کره جنوبی) ، مینامینو ( لیورپول / ژاپن) ، ریوتا موریوکا ( شارلوا / ژاپن) و دایچی کامادا ( فرانکفورت / ژاپن) هستند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!