پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۴۴
ورزشی - کد خبر : 6339
پنجشنبه، ۲۵ دي، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

افشاگری جدید علیه رسول پناه ؛ اینبار توهین به اعتقادات بازیکن!

حال باید دید وزیر ورزش در واکنش به اظهارات جدید منتشر شده از رسول پناه بار دیگر سکوت اختیار می کند یا اینبار تصمیم درست را خواهد گرفت

افشاگری جدید علیه رسول پناه ؛ اینبار توهین به اعتقادات بازیکن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، چندی پیش بود که ویدئویی از سرپرست مدیرعاملی وقت پرسپولیس "مهدی رسول پناه" در فضای مجازی منتشر شد. در آن ویدئو رسول پناه با الفاظ زشت و زننده ای راجب کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس صحبت می کرد، اما زمانی که همه انتظار داشتند پس از به کار بردن آن صحبت ها رسول پناه از پرسپولیس کنار گذاشته شود، ولی چنین اتفاقی رخ نداد.

پس از منتشر شدن ویدئو توهین مهدی رسول پناه به یحیی گل محمدی و چند تن از بازیکنان تیم پرسپولیس، به دلیل نزدیک بودن فینال آسیا و حفظ تمرکز تیم سرمربی و بازیکنان سکوت اختیار کردند. سرپرست پرسپولیس هم از سمت خود استعفا داد تا کمی از وخامت اوضاع کاسته شود. اما نکته جالب توجه اینجا بود که رسول پناه نه تنها از پرسپولیس کنار گذاشته نشد، بلکه در سمت جدید و به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار خود ادامه داد.

پس از فینال آسیا و بازگشت پرسپولیس ، یحیی گلمحمدی که از جدایی ناگهانی "بشار رسن" ناراحت بود نسبت به عملکرد هیئت مدیره انتقاداتی را مطرح کرد. واکنش هیئت مدیره به اظهارات وی باعث شد تا سرمربی پرسپولیس در نشست های خبری پیش از بازی تیمش شرکت نکند تا به نوعی ناراحتی خود را نشان دهد.

تا اینکه دیدار شهرآورد فرا رسید و پرسپولیس برد این بازی را در لحظات پایانی با نتیجه مساوی عوض کرد، گل محمدی پس از مسابقه انتقادات تندی علیه هیئت مدیره و به ویژه شخص رسول پناه انجام داد. سرمربی پرسپولیس که تا آن روز به طور واضح در مورد ویدئو منتشر شده از رسول پناه صحبت نکرده بود سرانجام واکنش نشان داد و گفت:

به کادرفنی و بازیکنان تیم توهین شد اما اتفاقی نیفتاد، خیلی راحت سرجای خود هستند و به ریش ما میخندند!.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شهرآورد از سلطانی فر وزیر ورزش خواست که طی 2 روز آتی تکلیف حضور رسول پناه در پرسپولیس را مشخص کند. با این اظهارات گل محمدی، جلسه ای در وزارت ورزش با حضور وزیر و هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شد، نتیجه این جلسه اما چیزی جز ابقای رسول پناه نبود!.

شب گذشته اما یکی از خبرنگاران ورزشی که آن ویدئو جنجالی را منتشر کرده بود، اعلام کرد به خاطر هواداران پرسپولیس بخش دیگری از صحبت های توهین آمیز رسول پناه را منتشر خواهد کرد. در ویدئو جدید منتشر شده از رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، او پا را فراتر هم گذاشته و حتی به اعتقادات بازیکن سابق تیم(مهدی ترابی) هم خرده گرفته است. رسول پناه در مورد نحوه انتقال ترابی به العربی قطر با بیان اینکه باشگاه قطری گفته است او را اشتباهی جذب کرده می گوید: وقتی عکس رهبری را بالای پیراهنت میزنی باید تاوانش را بدهی!.

با انتشار ویدئو جدید و قبلی ها، وزارت ورزش نباید دلیل قانع کننده ای برای حفظ این شخص در راس امور یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال آسیا داشته باشد. این درحالی است که حتی عملکرد وی در جذب یا حفظ بازیکنان هم چندان جالب توجه نبوده است. حال باید دید وزیر ورزش در واکنش به اظهارات جدید منتشر شده از رسول پناه بار دیگر سکوت اختیار می کند یا اینبار تصمیم درست را خواهد گرفت.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!