جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۵۹
محور مقاومت - کد خبر : 10964
پنجشنبه، ۲۴ تير، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

یک پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری سرنگون شد

وبگاه «نیوپرس» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت : این پهپاد در جریان درگیری‌ در اردوگاه «الفارعه» در جنوب طوباس (شمال کرانه باختری) توسط جوانان فلسطینی سرنگون شده است.

یک پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری سرنگون شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، تنها یک روز پس از انتشاری اخباری درباره سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی گزارش دادند که جوانان فلسطینی یک پهپاد دیگر ارتش این رژیم را در شمال کرانه باختری سرنگون کردند.

منابع فلسطینی و عبری‌زبان، روز (چهارشنبه)، گزارش دادند که جوانان فلسطینی در شمال کرانه باختری یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده‌اند.

وبگاه «نیوپرس» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت که این پهپاد در جریان درگیری‌ در اردوگاه «الفارعه» در جنوب طوباس (شمال کرانه باختری) توسط جوانان فلسطینی سرنگون شده است.

پس از گزارش منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی رسما در بیانیه‌ای از دست دادن یکی از پهپادهای خود را در شمال کرانه باختری تأیید کرد.

با این حال، ارتش تل‌آویو مدعی شد که این پهپاد به علت مشکلات فنی در جریان یک عملیات در منطقه طوباس سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این پهپاد از نوع «اسکای رایدر» بوده، همچنین ادعا کرد که نگرانی درباره درز اطلاعات وجود ندارد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع فلسطینی روز گذشته نیز از کشف یک پهپاد ساقط‌شده رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر دادند.

پهپادی که روز گذشته در شمال نوار غزه کشف شد، از نوع «اسکای لارک» بود. این نوع پهپادها قادر به انجام عملیات‌های جاسوسی بدون ایجاد سر و صدا هستند.

همچنین در ادامه این گزارش شبکه های اجتماعی در فلسطین ، تصاویر و ویدئویی را از سرنگونی یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل درجریان درگیری های بامداد امروز در اردوگاه الفارعه در شمال کرانه باختری منتشر کردند.

شایان ذکر است در همین رابطه ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز در بیانیه ای اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین، به علت نقص فنی در منطقه طوباس درجریان یک عملیات منهدم شد و بیمی از درز اطلاعات وجود ندارد.

خاطر نشان میگردد به دنبال یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه الفارعه درجنوب طوباس در شمال کرانه باختری ، درگیری های شدید در این اردوگاه روی داد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!