جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۸:۵۱
بین الملل - کد خبر : 3148
شنبه، ۱۶ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

بیانیه 8 گروه وابسته به الحشد الشعبی خطاب به اشغالگران آمریکایی

8 گروه وابسته به الحشد الشعبی و جبهه مقاومت در عراق خطاب به اشغالگران آمریکایی بیانیه شدید الحنی را صادر کردند.

بیانیه 8 گروه وابسته به الحشد الشعبی خطاب به اشغالگران آمریکایی

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،هشت گروه مقاومت عراق با صدور بیانیه مشترکی، نظامیان آمریکایی در عراق را نیروهای اشغالگر محسوب و اعلام کردند که با آنها به عنوان اشغالگر برخورد خواهد شد.

در این بیانیه آمده است:

  • ملت عراق نشان داد قاطعانه مخالف حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی، نقض حاکمیت عراق، کشتار ملت، ترور فرماندهان و بمباران اردوگاه‌های نیروهای امنیتی است.
  • پس از اینکه گروهی از برادران خواستند تا به راهکارهای سیاسی زمان داده شود و به این نیروها برای خروج از خاک پاک عراق فشار آورند، مشاهده کردیم که سرکشی دولت آمریکا بیشتر شد.
  • پس از عدم پذیرش تصمیم ملت، دولت و مجلس عراق و عدم خروج نیروهای آمریکایی و تداوم تجاوز به حاکمیت عراق، نیروهای آمریکایی نشان دادند که اشغالگر هستند و جز زبان زور، هیچ چیزی نمی‌فهمند.
  • بر همین اساس، با شما رفتار خواهد شد. باید بدانید که تمامی عملیات‌هایی که علیه شما صورت گرفت، فقط پاسخ کوچکی به تجاوزات شما بود؛ زیرا تصمیم عملیات، در آن زمان گرفته نشده بود. 
  • با وجود این، شما نتوانستید این پاسخ ساده را تاب بیاورید و در بیشتر پایگاه‌های خود بمانید و مجبور شدید که نیروهای خود را خارج و آن را در پایگاههای مشخصی متمرکز کنید و سامانه پدافند هوایی برای حمایت از آن بیاورید. لذا اگر همه گروه‌های مقاومت تصمیم بگیرند که در آن واحد، با شما مقابله کنید، چه واکنشی خوهید داشت؟
  • ما می‌دانیم که همه تهدیدهای اخیر شما درباره حمله به گروه‌ها و فرماندهان مقاومت، صرفا تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکستتان است و اینکه شما ضعیف‌تر از آن هستید که با گروه‌های مقاومت عراق وارد جنگ شوید.
  • موضع ثابت و اصولی خود را در رد «عدنان الزرفی» نامزد سرویس جاسوسی آمریکا اعلام و به رئیس‌جمهور هشدار می‌دهیم با نامزدی این فرد، با اراده تظاهرات‌کنندگان و رهنمودهای مرجعیت مخالفت کرد.
  • الزرفی عمدا، صلح داخلی را تهدید می‌کند، ولی ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ثبات و امنیت در کشور، برقرار شود.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!