جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۲:۳۱
علم و فناوری جهان - کد خبر : 17502
پنجشنبه، ۲۴ فروردين، ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱

گوشی های جدیدی که به بازار عرضه شد

طی دو هفته گذشته شرکت های بزرگ سازنده گوشی های موبایل ، محصولات جدیدی به بازار رقابتی عرضه کردند. و همینطور اخباری مربوط به این شرکت ها وجود دارد که بسیاری از آنها توجه به ارتقای محصولات دارند.

گوشی های جدیدی که به بازار عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در دو هفته گذشته شرکت هایی مانند شیائومی ، آیفون ، سامسونگ و نوکیا محصولات جدید و همینطور خبر های جدیدی را منتشر کردند .

 

رندرهای شیائومی 13 اولترا افشا شدند؛ نمایشگر خمیده و دوربین غول‌پیکر

یکی از منابع دنیای فناوری به نام OnLeaks در وب‌سایت Smartprix رندرهای پرچمدارهای آینده شیائومی را منتشر کرده است. ظاهراً این پرچمدار ابعادی برابر 163.18 در 74.64 در 9.57 میلی‌متر دارد که آن را به پرچمداری غول‌پیکر تبدیل می‌کند.

همان‌طور که رندرها قابل مشاهده است، نمایشگر و پنل پشتی حالت خمیده دارند و به‌صورت خمیده به فریم متصل شده‌اند. همچنین روی پنل پشتی با یک ماژول دوربین غول‌پیکر روبه‌رو هستیم که دایره‌ای‌شکل است و از چند سنسور مختلف میزبانی می‌کند. گفته می‌شود شیائومی از 4 سنسور 50 مگاپیکسلی در این پرچمدارش استفاده می‌کند.

 

طبق یک رندر که این دستگاه را در رنگ مشکی نشان می‌هد، ظاهراً پنل پشتی‌اش از طرح چرم بهره می‌برد که شبیه به شیائومی 12S اولترا است. 

 

براساس گزارش‌های منتشرشده، فروش گلکسی S23 در برزیل، مکزیک و سایر کشورهای آمریکای لاتین، 1.7 برابر بیشتر از مدل قبلی بوده. همچنین باید توجه کرد که این گوشی یک هفته پس از عرضه جهانی وارد این کشورها شد.

 

در اروپا، گلکسی S23 یک‌ونیم برابر بیشتر از سری گلکسی S22 فروش داشته و نکته جالب اینکه قیمت سری S23 به‌طور قابل‌توجهی از نسل قبلی خود بیشتر است. از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌توان به‌عنوان دلیلی برای علاقه بیشتر مصرف‌کنندگان اروپایی به سری گلکسی S23 یاد کرد.

 

در هند و خاورمیانه نیز میزان فروش به‌ترتیب 1.5 برابر و 1.4 برابر بیشتر بوده است. سامسونگ همچنین موفق شده تا بیش از 1 میلیون دستگاه از سری گلکسی S23 در کره جنوبی به فروش برساند.

 

سامسونگ همچنین میزان فروش هر کدام از گوشی‌های این سری را اعلام کرده است که طبق آن، گلکسی S23 اولترا 60 درصد از فروش جهانی را در اختیار دارد. نسخه استاندارد و پلاس این سری نیز هر کدام 20 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

 

رندرهایی از آیفون 15 پرو منتشر شد

بدنه این گوشی هوشمند از جنس تیتانیوم خواهد بود. علاوه بر این، فریم در لبه ها کمی گرد خواهد بود که استفاده از دستگاه را راحت تر می کند. همچنین گفته می‌شود که اپل از دکمه‌های فیزیکی سنتی و سوئیچ قطع صدا را حذف کرده است. 

 آیفون 15 پرو به حاشیه های بسیار نازکی در اطراف نمایشگر مجهز خواهد شد که عرض آن ها تنها 1.55 میلی متر است. علاوه بر این، گوشی هوشمند در یک رنگ کاملاً جدید ارائه می شود که "قرمز غنی" نام دارد.

 

وان پلاس نورد CE 3 لایت با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد


مشخصات:

-نمایشگر: 6.72 اینچی 120 هرتزی IPS LCD

-چیپست: اسنپدراگون 695 5G

- رم: 8 گیگابایت

-حافظه داخلی: 128/256 گیگابایت

-دوربین اصلی: 108 + 2 + 2 مگاپیکسلی

-دوربین سلفی: 16 مگاپیکسلی

-باتری: 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی

-سیستم‌عامل: اندروید 13

-قیمت پایه: 330 یورو

 

موتورولا اج 40 پرو با نمایشگر 165 هرتزی و اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

 موتورولا از جدیدترین پرچمدارش رونمایی کرد: اج 40 پرو. این گوشی هوشمند هم مانند اکثر پرچمدارهای اندرویدی در 2023 به تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است و البته ویژگی‌های جذاب دیگری مانند نمایشگر 165 هرتزی و پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی هم دارد.


 مشخصات:

-چیپست: اسنپدراگون 8 نسل 2

-رم: 12 گیگابایت

-حافظه داخلی: 256 گیگابایت

-دوربین: 50 + 50 + 12 مگاپیکسلی

-دوربین سلفی: 60 مگاپیکسلی

-باتری: 4600 میلی‌آمپر‌ساعت

-سیستم‌عامل: اندروید 13

 

یک آیفون نسل اول آکبند با استیکر Lucky You با قیمت 40 هزار دلار فروخته شد

در چند وقت اخیر چندین آیفون نسل اول آکبند با برگزاری حراجی به فروش رسیده‌اند و حالا نوبت به یکی دیگر از این محصولات رسیده که روی آن یک استیکر «Lucky You» به‌صورت برعکس قرار دارد. این آیفون با مدل A1203 در یک حراجی با مبلغ 40,320 دلار به فروش رسیده است.

 اگرچه 40 هزار دلار با قیمت یک خودرو مانند تسلا مدل 3 برابری می‌کند، اما فاصله زیادی با رکورد 63 هزار دلار دارد. ماه گذشته یک آیفون آکبند نسل اول در یک حراجی با قیمت 63,356 دلار به فروش رسید و رکوردشکنی کرد.

 

برخلاف آیفون‌های کنونی، تا چند سال قبل درون جعبه آیفون‌ها شارژر و حتی هدفون وجود داشت. طبق اسکن‌های X-Ray، درون جعبه نسل اول آیفون فروخته‌شده هم تجهیزات به‌صورت کامل قرار دارند.

 

همانطور که گفتیم، روی جعبه این آیفون، برچسب Lucky You قرار دارد که ظاهراً مربوط به فروش آیفون در دوران تعطیلات و بخشی از گیفت باکس اختیاری آن می‌شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار علم و فناوری جهان
پربیننده‌ترین اخبار علم و فناوری جهان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!