جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۷:۲۹
سینما و تئاتر - کد خبر : 14006
پنجشنبه، ۰۴ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

گرامیداشت علی انصاریان همزمان با آغاز اکران رمانتیسم عماد و طوبی

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» مراسم گرامیداشت یاد علی انصاریان بازیگر این فیلم، در سینما فرهنگ برگزار شد.

گرامیداشت علی انصاریان همزمان با آغاز اکران رمانتیسم عماد و طوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم گرامی‌داشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» عصر چهارشنبه سوم آذر، همزمان با آغاز اکران این فیلم  از سوی بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.
 
کاوه صباغ‌زاده که کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته در ابتدای مراسم عنوان کرد: به مناسبت آغاز نمایش عمومی فیلم به یاد علی انصاریان اینجا جمع شده‌ایم اما من ترجیح می‌دهم اینگونه نگاه کنم که علی انصاریان زنده است، اینجا حضور دارد و در قلب ماست. او با همان لبخند همیشگی‌اش در این سالن نشسته تا در اولین روز اکران عمومی فیلمش، «رمانتیسم عماد و طوبا» را با هم ببینیم.
 
وی با بیان اینکه ای کاش این گردهمایی با حضور علی انصاریان بود، اما اینجا جمع شده‌ایم تا یادش را گرامی بداریم، افزود: آقای انصاریان جدای از اینکه یک فوتبالیست حرفه‌ای بود که در هنر ورود پیدا کرده بود و نقش آفرینی می‌کرد، نقش ماندگاری در زندگی‌اش گذاشت و آن هم زندگی خوب، پر از خیر و برکت بود و کارهای خوبی که از خود بر جای گذاشت. از همه مهم‌تر رضایت مادر شریف‌شان که همواره از او توصیف می‌کنند که این رضایت، بسیار ماندگار است. یاد او، مهرداد میناوند و همه هنرمندانی را که ویروس منحوس کرونا از ما گرفت، گرامی می‌دارم.
 
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به کاوه صباغ‌زاده، توسط سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ادامه یافت.
 
مهدی صباغ‌زاده، تهیه‌کننده فیلم نیز اظهار کرد: علی انصاریان از هنرمندان و ورزشکاران شریف بود و من باور نمی‌کنم که او در بین ما نیست. او نمونه بود و در این چهار دهه‌ای که من در سینما کار می‌کنم، یکی از انسان‌ترین و شریف‌ترین رفقای من بود.
 
مادرعلی انصاریان: اولین بار است که بدون علی به سینما آمده ام
 
مادر علی انصاریان در ادامه مراسم ضمن قدردانی از حضار و برگزارکنندگان بیان کرد: همیشه با علی به سینما می‌آمدم و این اولین باری است که بدون او و به تنهایی در سالن سینما حاضر شده‌ام.
 
لوح یادبود بنیاد سینمایی فارابی و هدایایی از سوی سازندگان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به مادر علی انصاریان اهدا شد و عکس یادگاری عوامل سازنده فیلم روی صحنه و نمایش فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» پایان بخش مراسم بود.
 
فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» تولید بنیاد سینمایی فارابی است که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر نامزد کسب دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن (پیام آزادی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (الناز حبیبی) شد . 
 
این فیلم از آثار خانواده محور سال‌های اخیر است که در آن، پاسداشت نهاد خانواده و فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته است. االناز حبیبی، حسام محمودی، زنده‌یاد علی انصاریان و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!