جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۰۸
فرهنگ و هنر - کد خبر : 3394
چهارشنبه، ۲۷ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

گالری ها از اول اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می کنند

به گفته مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی گالری‌ها می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اصناف و صنایع و رعایت کلیه نکات بهداشتی فعالیت خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز کنند.

گالری ها از اول اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز می کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری _ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی _ اعلام کرد با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و حمایت از فعالیت نگارخانه‌ها با اولویت صیانت از سلامت کارکنان، هنرمندان و بازدیدکنندگان، این واحدهای صنفی می‌توانند درصورت تمایل به بازگشایی، فعالیت‌های خود را از اول اردیبهشت آغاز کنند.

او افزود: پیش از آن ضرورت دارد نگارخانه‌های هنرهای تجسمی برای شروع فعالیت‌های خود در «سامانه ثبت‌نام اصناف و صنایع» وزارت بهداشت به نشانی  http://www.salamat.gov.ir ثبت‌نام و با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده فعالیت کنند. شروع و ادامه‌ فعالیت‌ها منوط به عدم برگزاری افتتاحیه و برگزاری برنامه‌هایی است که منجر به تجمع و تراکم مراجعه‌کنندگان شود. 

مظفری ضمن تاکید بر اهمیت ثبت‌نام در این سامانه، گفت: آغاز و ادامه‌ فعالیت‌های نگارخانه‌ها بدون ثبت‌نام در این سامانه منجر به عدم صدور مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد مربوطه خواهد شد. 

راهنمایی‌های لازم برای فعالیت واحدهای کاری، پس از تکمیل ثبت‌نام به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.

گفتنی است، با شیوع ویروس کووید_19 که یکی از اعضای خانواده کرونا است و با توجه به این مطلب که تا کنون دارویی جهت درمان یا جلوگیری از ابتلا به آن یافت نشده، تمامی کشورها برای فطع زنجیره انتقال این ویروس که بسیار سریع روی می‌دهد، از فاصله‌گذاری فیزیکی استفاده کردند و در راستای حفظ سلامت افراد، پویشی جهانی تحت عنوان در خانه بمانیم شکل گرفت. 

از سوی دیگر، شیوع کووید_19 کلیه فعالیت‌هایی را که مستلزم تجمع و حضور افراد بود به تعطیلی کشاند. گالری‌های هنری نیز جزو مکان‌هایی هستند که بعد از شیوع کرونای جدید تعطیل شده و دیگر پذیرای علاقمند و هنرمندان نبودند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!