جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۰۹
ورزشی - کد خبر : 913
چهارشنبه، ۰۸ آبان، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

کسب یک طلا و یک برنز توسط آزادکاران ایران در رقابت های کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان

علیرضا سرلک در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 و با امتیاز فنی داوران مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان شکست خورد و به رده بندی رفت

کسب یک طلا و یک برنز توسط آزادکاران ایران در رقابت های کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان


رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان به میزبانی مجارستان در حال برگزاری است، شب گذشته و در پایان مسابقات 5 وزن نخست، تیم ایران موفق به کسب یک طلا و یک نشان برنز شد.


نشان طلای مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم


مجتبی گلیج نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست مقتدرانه و با نتیجه 11 بر صفر از سد لوکاس کراساسکاس لیتوانیایی گذشت، او در مرحله بعد به مصاف ماتچاراشویلی از گرجستان رفت و موفق شد با نتیجه 8 بر 6 به برتری دست پیدا کند. گلیج در مرحله نیمه نهایی مقابل خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد تا راهی دیدار فینال شود، وی در مسابقه فینال برابر شامیل موسی یف از روسیه با ارائه یک مبارزه دیدنی 8 بر 2 به برتری رسید و نشان خوشرنگ طلا را به گردن آویخت.


کسب مدال برنز 57 کیلوگرم توسط علیرضا سرلک


علیرضا سرلک آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران، ابتدا با نتیجه 4 بر یک برابر رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید، سرلک در مرحله دوم مقابل ریکوتو آرای ژاپنی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 5 بر 2 به برتری دست پیدا کند. او در یک چهارم نهایی روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را با نتیجه 7 بر 4 مغلوب کرد تا راهی نیمه نهایی مسابقات شود، علیرضا سرلک در نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 و با امتیاز فنی داوران مقابل ادلان عسکراف از قزاقستان شکست خورد و به رده بندی رفت. او در دیدار رده بندی موفق شد زانابازار زاندانبود از مغولستان را بانتیجه 7 بر 4 شکست داده و نشان برنز این رقابت ها را ازآن خود کند.


اما دو نماینده دیگر کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند، ابوالفضل حاجی پور در وزن 65 کیلوگرم دور اول با ضربه فنی مغلوب حریف آمریکایی شد و باتوجه به فینالیست نشدن کشتی گیر آمریکایی او نیز از دور رقابت ها حذف شد.


امیرحسین حسینی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشومان هم ابتدا با نتیجه 5 بر 2 برابر آندراسیان از ارمنستان پیروز شد، حسینی در مرحله بعدی انس اوشلو از ترکیه را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد. در یک چهارم نهایی مقابل آزادکار مصری با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد تا راهی نیمه نهایی شود، او در این مرحله با شکست 10 بر صفر مقابل چرمان والیف از روسیه راهی دیدار رده بندی شد. حسینی دیدار رده بندی را نیز با ضربه فنی مغلوب نماینده آذربایجان شد و  از رسیدن به مدال بازماند.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!