جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۱۶
فناوری - کد خبر : 3387
چهارشنبه، ۲۷ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

کرونا شرکت آمازون رو مجبور به افزایش نیرو کرد

شرکت آمازون به مشتریان خود اعلام می کند که برای تحویل کالاها باید صبر و تحمل داشته باشند

کرونا شرکت آمازون رو مجبور به افزایش نیرو کرد

شیوع ویروس کرونا باعث خانه نشین شدن بسیاری از افراد شده است، از این رو برای تهیه مایحتاج خود به سرویس های فروشگاه مجازی روی آورده اند. شرکت آمازون هم به عنوان شناخته شده ترین فروشگاه آنلاین روزانه با سفارش های میلیونی مواجه می شود، هرچند این مسئله موجب افزایش سودآوری می شود اما حتی شرکتی به وسعت آمازون هم قادر به پاسخگویی کامل به حجم تقاضا ها نیست. به همین دلیل شرکت آمازون قصد دارد نیروی کار خود را افزایش دهد و از طرفی برای مشتریان خود محدودیت هایی را وضع کرده است.

آمازون اعلام داشت که برای پاسخگویی به حجم بالای تقاضا در هفته های آینده اقدام به استخدام 75 هزار نفر نیروی کار جدید خواهد کردف این درحالی است که حدود یک ماه قبل هم 100 هزار نیروی جدید در بخش های حمل و نقل، انبار و دیگر قسمت ها استخدام کرده بود. ظاهرا به خدمت گرفتن این تعداد نیرو هم برای پوشش کامل تقاضا ها کافی نبوده است، آمازون همچنین به فروشندگان ثالث این اجازه را داده تا از بخش توزیع این شرکت اقدام به فروش اقلام غیرضروری کنند. اما باوجود استخدام 175 هزار نفر نیروی جدید ، شرکت آمازون به مشتریان خود اعلام می کند که برای تحویل کالاها باید صبر و تحمل داشته باشند و حتی به اعضای سرویس ویژه خود هم گفته که احتمال تاخیر در تحویل سفارشات وجود دارد.

اقدام دیگر آمازون ، غیرفعال کردن امکان سفارش گذاری از سوی کابران جدید برای خرید مواد خوراکی و اقلام مورد نیاز منزل می باشد که به دلیل افزایش روزافزون حجم تقاضا برای این محصولات انجام شده است. از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، حجم فروش فروشگاه های زنجیره ای هول فودز به میزان 60 درصد افزایش یافته است، این فروشگاه های زنجیره ای زیرمجموعه ی شرکت آمازون می باشند که به توزیع محصولات غذایی می پردازند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!