جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۳:۱۵
محیط زیست - کد خبر : 15526
شنبه، ۱۶ بهمن، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

کتاب قوانین و مقررات محیط زیست چاپ مجدد می‌شود

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از رونمایی چاپ جدید کتاب قوانین و مقررات محیط زیست در دو جلد به مناسبت پنجاهمین سال تغییر نام سازمان شکاربانی ونظارت برصید به سازمان حفاظت محیط زیست در روز ملی «وکیل» خبرداد.

کتاب قوانین و مقررات محیط زیست چاپ مجدد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، محسن نقیلو برنامه‌های پنجاهمین سالگرد تغییر نام سازمان شکاربانی و نظارت برصید به سازمان حفاظت محیط زیست را شرح داد و گفت: به مناسبت پنجاهمین سالروز نامگذاری سازمان حفاظت محیط زیست، فراخوانی برای دریافت برنامه‌های پیشنهادی به مدیران ستادی و ادارات کل محیط زیست استان‌ها ارسال شد. 

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: تجلیل و قدردانی از فعالان عرصه رسانه محیط زیست کشور، تجلیل از صنایع و دستگاه‌هایی که اقدام‌های ملی شاخصی در حفظ محیط زیست داشته اند، برگزاری آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد فعالیت سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از پیشکسوتان محیط زیست کشور، تقدیر از سمن‌های فعال که فعالیت‌های برجسته داوطلبانه داشته اند، معرفی اقدام‌های شاخص این سازمان در ۵۰ سال گذشته در برنامه‌های رسانه ملی و تهیه بروشور و مقاله از دیگر برنامه‌های پیشنهادی مدیران و کارشناسان در ستاد وصف است که برنامه‌های پیشنهادی پس از بررسی و تصویب در کارگروه اجرا خواهد شد. 

وی همچنین از رونمایی «کتاب قوانین و مقررات محیط زیست» در هفتم اسفند ماه مصادف با روز «وکیل» با حضور تنی چند از مدیران دستگاه قضا و وزارت دادگستری به مناسبت پنجاهمین سالگرد تغییر نام این سازمان خبر داد. 

عضو کارگروه انتشارات سازمان حفاظت محیط زیست، مصاحبه با پیشکسوتان سازمان حفاظت محیط زیست برای مطالعات تاریخ شفاهی و سند پژوهشی سازمان و تالیف کتاب «گنجینه‌های تجربه» متشکل از تجارب زیسته پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های پیشنهادی پنجاهمین سال تغییر نام سازمان شکاربانی و نظارت برصید به سازمان حفاظت محیط زیست برشمرد. 

نقیلو افزود: «پنجاه سال، پنجاه دستاورد» موضوع دیگری است که توسط اتاق فکر روابط عمومی در مرحله پایش است تا از پنجاه دستاورد کلیدی، ملی و بین المللی مستندی کوتاه توسط شبکه آموزش صدا و سیما تهیه و پخش شود. 

وی برگزاری مجدد جشنواره بین المللی فیلم محیط زیست و برگزاری جایزه ملی محیط زیست بعد از یک وقفه چهارساله را از دیگر رویداد‌های پیش بینی شده عنوان کرد که با همکاری مدیران سازمان و مشارکت بخش خصوصی در حال برنامه ریزی ابرگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: پیگیری ایجاد «سازمان نظام مهندسی محیط زیست» و درخواست راه اندازی رشته روزنامه نگاری محیط زیست در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های برتر کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد. 

مسئول دبیرخانه برگزاری رویدادهای ملی وبین المللی سازمان حفاظت محیط زیست بیان داشت: دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در شورای معاونین سازمان مصوب و به زودی ابلاغ می‌شود و در تدوین سند راهبردی ارتباطات برای سال آینده در تلاشیم با توجه به مناسبت‌های ملی و بین المللی محیط زیستی با مشارکت مردمی و انجمن‌های تخصصی علوم ارتباطات رویدادهای اثربخشی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!