جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۱:۲۹
المپیک - کد خبر : 11267
دوشنبه، ۰۴ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

کاروان ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با پیروزی تیم ملی والیبال ایران، پیروزی بانوی بدمینتون، رکوردشکنی شناگر ۲۰ساله کشورمان و حذف یکی از بوکسورهای کشورمان به رقیب ژاپنی به اتمام رسید.

کاروان ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، کاروان ورزشی ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، نمایندگانی در رشته‌های شنا، بوکس، والیبال و بدمینتون داشت. در این چهار رشته، ملی‌پوشان والیبال به دومین پیروزی پیاپی خود رسیدند، ثریا آقایی در نخستین رقابتش‌ در بدمینتون به پیروزی رسید، شناگر جوان کشورمان رکورد ملی را جابه‌جا کرد اما در این میان شاهین موسوی تنها نماینده ناکام کشورمان بود که با شکست مقابل نماینده ای از ژاپن از گردونه مسابقات بوکس حذف شد.

نتایج رقابت‌های روز چهارم المپیک برای کاروان ایران:

شنا 200 متر پروانه:

متین بالسینی شناگر 20 ساله کشورمان در دسته اول مسابقات 200 متر پروانه با حریفانش رقابت کرد. بالسینی که در خط 2 شنا می‌کرد، رکورد 1:59.97 دقیقه را به نام خود ثبت کرد تا بین 6شناگر پس از شناگر اهل سوریه در رده دوم قرار بگیرد. بالسینی همچنین توانست رکورد ملی این ماده را نیز که پیش از این 2:00.74 دقیقه بود، ارتقا بدهد.

در مسابقات 200 متر پروانه 16 نفر از میان 36 شناگر شرکت‌کننده در دسته‌های مختلف که بهترین رکوردها را داشته باشند، راهی نیمه‌نهایی خواهند شد، بدین ترتیب بالسینی با رکوردی که داشت، از صعود به نیمه‌نهایی باز ماند، اما توانست رکورد ملی را بهبود دهد.

بوکس (75- کیلوگرم):

در رقابت‌های وزن 75- کیلوگرم، شاهین موسوی در اولین رقابت خود به مصاف یوئیتو موریواکی از کشور میزبان رفت و در پایان سه راند مبارزه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نماینده ژاپن شد و از دور مسابقات کنار رفت. موسوی در حالی مقابل موریواکی مغلوب شد که در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا مقابل این بوکسور به برتری رسیده بود، اما این بار مغلوب حریف خود شد تا وداع زودهنگامی با المپیک 2020 توکیو داشته باشد.

والیبال:

تیم ملی کشورمان پس از نمایشی مقتدرانه در نخستین دیدار خود مقابل تیم لهستان، از ساعت 4:30 در دومین بازی به مصاف ونزوئلا رفت. سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، اصغر مجرد، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو)، بازیکنان شروع‌کننده ایران در این بازی بودند. با توجه به شکست ونزوئلا در بازی قبل مقابل ژاپن و پیروزی روحیه‌بخش ایران مقابل لهستان مدعی، پیش‌بینی می‌شد که شاگردان آلکنو، مسابقه سختی مقابل ونزوئلا نخواهند داشت.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود در المپیک 2020 توکیو از ساعت 4:30 بامداد چهارشنبه 6 مرداد 1400 به مصاف کانادا می‌رود.

بدمینتون:

ثریا آقایی بانوی ملی‌پوش ایران در اولین رقابت خود در گروه G با فاطیما عبدالرزاق از مالدیو به رقابت پرداخت و 2 بر صفر و با نتایج 21 بر 14 و 21 بر 7 به برتری رسید. آقایی در دومین دیدار خود روز چهارشنبه به مصاف دیگر بازیکن گروه هفتم یعنی «بینگ ژیائو هه» از چین خواهد رفت.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار المپیک
پربیننده‌ترین اخبار المپیک
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!