جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۳۰
اروپا و آمریکا - کد خبر : 16955
يكشنبه، ۰۴ دي، ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

پوتین : سامانه های موشکی آمریکا در خاک اوکراین نابود می شود ، ما آماده گفتگو هستیم

پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که ما مشکلی با گفتگو نداریم و هر زمان که لازم باشد به پای میز مذاکره می آییم و با تمام کسانی که در مناقشه روسیه و اوکراین حضور داشتند می توانیم گفتگو کنیم.

پوتین : سامانه های موشکی آمریکا در خاک اوکراین نابود می شود ، ما آماده گفتگو هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن اعلام آمادگی در رابطه با گفتگو درباره جنگ روسیه و اوکراین گفت اوکراین به تازگی سامانه فوق پیشرفته دفاعی موشکی پاتریوت را از آمریکا دریافت خواهد کرد ، باید بدانید که این سامانه ها در آخر داخل خود اوکراین منهدم می شوند و قدرت موشکی خود را به همه نشان می دهیم.

به نقل از راشاتودی ولادیمر پوتین در مصاحبه با شبکه روسیا 1 گفت ، برای رسیدن به یک راه حل قابل قبول آماده ایم و رد مذاکره از سمت ما نیست ، بلکه اوکراین و پشتیبان های او هستند که قبول نمی کنند مذاکره کنند.

پوتین گفت ، من در ارزیابی مسائل و اتفاقات اخیر یقین پیدا کردم که کار درستی را انجام می دهیم ، ما در حال دفاع از منافع ملی و منافع شهروندان و مردم سرزمینمان هستیم و چیزی درست تر از این کار نیست ، در حال حاضر تمامی کشور های اتحادیه اروپا و امریکا با اوکراین تیم شده اند که در برابر ما و موجودیت ما بایستند و ما نیز در برابر هر کسی که منافع ما را در منطقه و موقعیتمان را در جهان به خطر بی اندازد می ایستیم.

پوتین در ادامه گفت ، دشمنان ما یک اصل و یک سیاست دارند ، ان هم "تفرقه بینداز و حکومت کن" است که با همین کار می خواهند بین ما و متحدین ما تفرقه بیندازند و نگرش کشور های دنیا را نسبت به روسیه خراب کنند.

رئیس جمهور روسیه گفت ما از سال 2014 به دنبال یک راه حل مناسب برای اوکراین بودیم و از همان زمان حاضر به گفتگو و مذاکره در رابطه با مشکلات اوکراین بودیم ولی طرف غربی که در حاکمیت کی یف دست داشت ، تمایلی برای مذاکره نشان نداد که بشود مشکلات این کشور را حل کرد ، ما اسنادی داریم که در داخل بعضی از استان های اوکراین ، نسل کشی گسترده ای در حال رقم خوردن بود ولی کسی نه چشمی برای دیدن داشت و نه گوشی برای شنیدن.

طرف غربی در طول تاریخ بارها و بارها سعی کرده با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن کاری کند که روسیه از هم بپاشد ولی ما مدام به فکر اتحاد بین همه روس ها بودیم و هستیم که طرف غربی به هیچ وجه این را نمی خواهد و مدام سیاست های نابکارانه را اجرا می کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!