چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 8th of May 2024
۲۲:۰۲
ورزشی - کد خبر : 7937
شنبه، ۲۳ اسفند، ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

پرسپولیس و سپاهان به دور بعدی جام حذفی صعود کردند

تراکتور با توجه به عدم حضور شهرداری ماهشهر برنده اعلام شد. خیبرخرم آباد دسته اولی هم در ضربات پنالتی نفت مسجد سلیمان را شکست داد

پرسپولیس و سپاهان به دور بعدی جام حذفی صعود کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،  در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران روز گذشته چند دیدار برگزار شد. تیم های پرسپولیس و سپاهان هم با برتری مقابل رقبای کرمانی خود موفق به صعود شدند، آلومینیوم اراک دیگر تیم لیگ برتری بود که جواز حضور در یک هشتم نهایی را گرفت.

صعود پرسپولیس در روز رونمایی از خریدهای جدید


تیم پرسپولیس درحالی به مصاف مس نوین کرمان رفت که در این دیدار از مهدی ترابی خرید جدید خود هم استفاده می کرد، البته در ترکیب پرسپولیس چند تغییر نسبت به دیدارهای گذشته رخ داده بود. مطابق انتظار تیم میهمان توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت های متعددی را ایجاد کرد، پرسپولیس تا قبل از رسیدن به گل اول سه بار تیرک دروازه مس را به لرزه درآورد. درنهایت کمال کامیابی نیا روی ارسال مهدی ترابی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم هم پرسپولیس بود که موقعیت سازی می کرد و حریف دسته دومی در لاک دفاعی قرار داشت. در این نیمه امید عالیشاه دوبار دروازه مس نوین را گشود تا اختلاف به سه گل برسد، شهریار مغانلو دیگر خرید پرسپولیس هم از دقیقه 70 به زمین آمد و یک فرصت عالی را از دست داد. این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی گام اول را محکم بردارند.

سپاهان در پایان 120 دقیقه از سد مس گذشت


در دیگر دیدار مهم، سپاهان میزبان مس رفسنجان بود و در یک دیدار جنجالی و طولانی به برتری دست پیدا کرد. این بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسیده بود، در نیمه دوم ابتدا سپاهان توسط محمدرضا حسینی در دقیقه 70 زده شد. این نتیجه تا دقیقه 94 پابرجا بود تا اینکه مهدی کیانی بازیکن سابق سپاهان دروازه این تیم را گشود و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافی اول هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد، اما مهم ترین اتفاق بازی در دقیقه 109 از وقت اضافی دوم رخ داد که بازیکن مس عقیل کعبی به دلیل ضربه زدن به توپ پس از سوت داور با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. کعبی پس از این اتفاق با داور مسابقه درگیر شد و حاشیه ایجاد کرد. مس رفسنجان پس از 10 نفره شدن تا دقیقه 120 مقاومت کرد اما غفلت مدافعان این تیم گولسیانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن گل برتری را به ثمر رساند.

در دیگر مسابقات مهم، آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی از سد هوادار گذشت، تراکتور با توجه به عدم حضور شهرداری ماهشهر برنده اعلام شد. خیبرخرم آباد دسته اولی هم در ضربات پنالتی نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!