چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 8th of May 2024
۲۳:۴۲
ورزشی - کد خبر : 9438
جمعه، ۲۴ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

پرسپولیس برنده دربی جنجالی ؛ استقلال بازنده سربلند

پرسپولیس با تک گل مهاجم با انگیزه خود موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شد تا به صدر جدول برسد

پرسپولیس برنده دربی جنجالی ؛ استقلال بازنده سربلند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نود و پنجمین دربی پایتخت از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند.

این دیدار به قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار می شد که برای اولین بار داور دربی پایتخت شده بود، استقلال با ترکیب متفاوت نسبت به دیدار قبلی خود به زمین آمده بود و پرسپولیس نفرات ثابت خود را داشت. نیمه نخست با برتری آبی پوشان جریان داشت و در همان دقایق ابتدایی صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که داور خطا نگرفت.

در ادامه هر دو تیم فرصت هایی داشتند اما بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شد تا این نیمه بدون گل مساوی به اتمام برسد.

در آغاز نیمه دوم تیم پرسپولیس با 2 تغییر در زمین حاضر شد، میلاد سرلک و فرشاد فرجی بازیکنان تازه وارد قرمزها بودند. استقلال روند خوب نیمه اول خود را حفظ کرد و موقعیت های خوبی به دست آورد اما موفق به گشودن دروازه پرسپولیس نشد.

تا اینکه شاگردان گل محمدی روی ضربه عیسی آل کثیر به گل دست پیدا کردند، پرسپولیس بعد از گل حالت تدافعی به خود گرفت و استقلال با اضافه کردن شیخ دیاباته به خط حمله سعی در ایجاد موقعیت روی توپ های بلند داشت. پرسپولیس در ضدحملات خطرناک ظاهر شد اما بازیکنان این تیم قدر فرصت ها را ندانستند.

در ادامه مسابقه استقلال فرصت رسیدن به گل مساوی را داشت که مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. در دقایق پایانی مسابقه هم کار به جنجال کشیده شد، تکل خشن نادری روی پای سرلک باعث شد تا بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند که داور با اخراج فرشاد فرجی از پرسپولیس و احمد موسوی از استقلال که بازیکن ذخیره بود به قائله خاتمه داد.

در پایان پرسپولیس با تک گل مهاجم با انگیزه خود موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شد تا به صدر جدول برسد. استقلال هرچند این دیدار را واگذار کرد اما با نمایش فوق العاده ای که داشت هواداران خود را امیدوار نگه داشت.  

 

  • بیشتر بخوانید
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!