چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 8th of May 2024
۰۱:۵۳
ورزشی - کد خبر : 7208
دوشنبه، ۲۷ بهمن، ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳

پرسپولیس با برد پیکان به صدر نزدیک شد

شاگردان گل محمدی در دیدار معوقه از هفته دهم باید مقابل گل گهر در سیرجان مصاف کنند و در صورت کسب پیروزی یا تساوی به عنوان قهرمانی در نیم فصل خواهند رسید

پرسپولیس با برد پیکان به صدر نزدیک شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در روز پایانی از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز گذشته 3 دیدار برگزار شد. در مهم ترین دیدار تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان به برد ارزشمند دست پیدا کرد.

ادامه بردهای اقتصادی پرسپولیس در لیگ برتر


تیم پرسپولیس که در 3 هفته متوالی به برتری رسیده بود در مقابل پیکان قرار گرفت ، سه امتیاز این مسابقه برای پرسپولیس بسیار حائز اهمیت بود. پیکان با توجه به در اختیار داشتن نادر محمدی که یکی از بازیکنان شگفت آور لیگ است، روی پرتاب اوت برای هر تیمی خطرساز بوده است. نیمه نخست با چند موقعیت پرسپولیس همراه بود تا اینکه اوت های بازیکن پیکان برای این تیم فرصت گلزنی ایجاد کرد، اما هیچکدام تبدیل به گل نشد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، پرسپولیس حملات متعددی را روی دروازه پیکان در دقایق اولیه انجام داد و سرانجام توسط احمد نوراللهی روی کار تیمی زیبا به گل دست پیدا کرد. نوراللهی پنجمین گل این فصل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد. در ادامه مسابقه پیکان روی به ارسال های بلند آورده بود و یکبار هم تا آستانه گلزنی پیش رفت که سیدجلال حسینی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در پایان این پرسپولیس بود که چهارمین برد متوالی و سومین برد با نتیجه یک بر صفر را به دست آورد، سرخپوشان با کسب 27 امتیاز از 14 مسابقه در رده دوم جدول قرار گرفتند. شاگردان گل محمدی در دیدار معوقه از هفته دهم باید مقابل گل گهر در سیرجان مصاف کنند و در صورت کسب پیروزی یا تساوی به عنوان قهرمانی در نیم فصل خواهند رسید.

در دیگر دیدار های روز گذشته، تیم تراکتور مقابل میزبان خود سایپا با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کرد تا پس از چند هفته ناکامی بار دیگر 3 امتیاز کسب کند. تیم مس رفسنجان هم در ادامه روند خوب خود، مقابل ذوب آهن با نتیجه پرگل 3 بر یک به پیروزی رسید.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!