جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۵:۴۲
سینما و تئاتر - کد خبر : 11000
جمعه، ۲۵ تير، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

پخش فیلم زخم کاری برای مدتی متوقف شد!

ساترا برای پلتفرم سریال زخم کاری خط و نشان کشید!

پخش فیلم زخم کاری برای مدتی متوقف شد!

به گزارش خبرگزاری ایران زمین، محمدحسین مهدویان اصلاحات مورد نظر ساترا برای قسمت هفتم سریال «زخم کاری» را نپذیرفت و با پخش نشدن این قسمت از سریال توسط پلتفرم مربوطه، این سریال  حواشی این روزهای شبکه نمایش خانگی به سر می‌برد.

مهدویان پس از سانسور صورت گرفته در انتهای قسمت ششم طی یادداشتی اعتراضی نوشته بود که اجازه بدهید در قسمت‌های پیش رو در صورت ادامه‌ این رفتار، میان حق مسلم شما برای تماشای سروقت قسمت جدید و احقاق حق‌ دیگرتان که تماشای نسخه‌‌ای در شأن‌ شماست، دومی را انتخاب کنم.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمد حسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیموو شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود

خلاصه داستان

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی..

پلتفرم نمایش دهنده سریال واکنش نشان داد و نوشت: قسمت هفتم سریال «زخم کاری» به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام‌ مخاطبان این هفته پخش نمی‌شود. بنا به روال گذشته مقرر بود جمعه و از ساعت 8 صبح، پخش شود اما به دلیل عدم تفاهم و توافق تیم تولید با تیم نظارت ساترا و نقطه نظرات متفاوت طرفین در خصوص برخی موارد اصلاحی، به دلیل احترام به مخاطبان، متأسفانه قسمت هفتم پخش نمی‌شود.

علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی در توئیت خود نوشت:

طرح عمومی نکات محتوایی اصلاح شده را در رسانه‌ها نقض غرض دانسته و به نوعی ترویج آنها می‌دانیم‏همانطور که قبلاً اشاره شده، اصالت دادن به «فرایندها» و عبور از رفتار و ملاک‌های سلیقه‌ای، محور حرکت ساترا است. حقوق تضییع شده کاربران اگر ناشی از اهمال پلتفرم در اعمال اصلاحات در زمان مقرر باشد را در این مورد پیگیری و در طول هفته درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیممبنای جنجال پیاپی، به عنوان یک تکنیک بازاریابی را برای زیست بوم رسانه‌های صوت و تصویری کشور، مضرّ می‌دانیمنکات فوق در حالی است که عزم ساترا در حمایت از پلتفرم‌ها و حتی تلاش آن برای پخش معدود تولیدات باقیمانده که قبلاً مجوز تولید از سایر نهادها گرفته‌اند علیرغم انتقادات فراوان و تحمیل هزینه‌های قابل توجه به ساترا، بر همگان آشکار و مبرهن گردیده است

حالا باید دید با توجه به رویارویی شکل گرفته، مهدویان قید پخش ادامه سریال را خواهد زد یا در ادامه ممیزی‌ها را خواهد پذیرفت؟ همچنین در این موقعیت ساترا روی موارد اعمالی خود مصر باقی خواهد ماند یا در مقابل پلتفرم‌ها کوتاه می‌آید؟

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!