جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۵:۳۸
سه شنبه، ۲۹ فروردين، ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸

پای شیائومی نیز به جنگ اوکراین باز شد

شیائومی با رد ادعای اوکراین مبنی بر حامی جنگ بودن گفت : همه حق دسترسی به ابزار های ارتباطی را دارند.

پای شیائومی نیز به جنگ اوکراین باز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، اوکراین روز پنجشنبه شیائومی را به‌عنوان یک حامی بین‌المللی جنگ ثبت کرد که علت آن ادامه فعالیت‌های این شرکت چینی در روسیه عنوان شده است. حالا شیائومی با انتشار بیانیه‌ای گفته که محصولاتش برای جنگ استفاده نمی‌شوند و استفاده‌های تجاری و غیرنظامی دارند.

 

شیائومی در بیانیه‌اش گفته است که کاربران در سراسر جهان حق دسترسی به ابزارهای ارتباطی و اطلاعات مبتنی بر اینترنت را دارند. این غول فناوری چینی گفته است که هرگونه ادعا مبنی بر حمایت از جنگ را رد می‌کند و از هیچ اقدامی جنگی حمایت نمی‌کند.

 

از دید اوکراین، با خروج شرکت‌های غربی از بازار روسیه به‌خاطر شروع جنگ توسط آن، شیائومی توانسته است سهمش را در این کشور افزایش دهد. درحقیقت اوکراین می‌گوید شیائومی از این فرصت استفاده کرده است تا فروش خود را افزایش دهد. اما این افزایش فروش به‌معنای پرداخت مالیات بیشتر به دولت روسیه است که به باور اوکراین، به قدرت نظامی این کشور در جنگ کمک می‌کند.

 

شیائومی 13 اولترا با 1 درصد شارژ باتری، تا 60 دقیقه دوام می‌آورد

شیائومی در پرچمدار آینده‌اش از تراشه‌های Surge P2 و Surge G1 استفاده خواهد کرد که هر دوی آن‌ها توسط خود شیائومی توسعه پیدا کرده‌اند.

 

تراشه‌های مورد استفاده در گوشی شیائومی 13 اولترا باعث بهبود شارژدهی این گوشی پرچمدار هم خواهند شد. یکی از همین بهبودها، امکان استفاده 60 دقیقه‌ای از گوشی با 1 درصد شارژ باتری است. البته باید گفت که این ویژگی تنها در حالت Emergency Battery Mode یا حالت باتری اضطراری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

امکان استفاده مستقیم از چت‌بات در iOS فراهم شد

در گذشته تنها امکان استفاده از چت‌بات بینگ به شکل مستقیم از طریق نسخه آزمایشی کیبورد محبوب سوئیفت‌کی در اندروید فراهم شده بود؛ اما حالا این قابلیت به شکل عمومی در دسترس همه کاربران، ازجمله دارندگان محصولات اپل نیز قرار گرفته است. 

 

علاقه‌مندان می‌توانند از سه قابلیت جستجو، چت و Tone در کیبورد SwiftKey آیفون استفاده کنند. حالت سوم، بینگ را به یک اصلاح‌کننده متن تبدیل می‌کند که می‌تواند لحن نوشته‌های فرد را به شکل خودکار تغییر دهد.

 

برای بهره‌مندی از امکانات گفته‌شده، ابتدا باید اقدام به آپدیت‌کردن کیبورد SwiftKey در آیفون کنید. شایان ذکر است که این اپ برای مدت طولانی به‌روزرسانی از سوی مایکروسافت دریافت نکرده بود و حتی برخی افراد گمان داشتند که ردموندی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از کیبورد خود را در iOS متوقف سازند. 

 

حالا با ارائه قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، مشخص شد که مایکروسافت هنوز از برنامه مذکور ناامید نشده است و سعی دارد با فراهم کردن ویژگی‌های جدید، کاربران بیشتری را به سوی آن جلب کند.

 

 عینک صوتی هوشمند (Smart Audio Glasses) شیائومی با طراحی چشمگیر و ارگونومیک، فقط ۳۸.۱ گرم وزن دارد و طول عمر باتری ۲۲ ساعته را با هر بار شارژشدن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

گجت پوشیدنی جدید شیائومی قرار است از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ آوریل با قیمت حدود ۱۱۶ دلار (‌۷۹۹ یوان) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

 

عینک هوشمند جدید شیائومی طراحی زیبایی دارد و می‌تواند با مشخصات خوبی که دارد، نویز را در هنگام برقراری تماس کاهش دهد. گجت پوشیدنی شیائومی با الگوریتم کاهش نویز تماس مبتنی بر هوش مصنوعی، رنگ صدا یا تیمبر (Timbre) خاصی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کاربر صدایی واضح و پایدار را دریافت کند.

 

کاربران می‌توانند با هر بار شارژکردن این عینک صوتی هوشمند، حداکثر ۷ ساعت مکالمه داشته باشند، 10 ساعت موسیقی گوش دهند و از ۲۲ ساعت طول عمر باتری در حالت عادی بهره ببرند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!