جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۴۴
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17059
پنجشنبه، ۲۲ دي، ۱۴۰۱ - ۸:۰۰

پامپئو و هوک امنیت خود را از بیم ایران تمدید کردند

واشنگتن تصمیم گرفت چتر حفاظتی دو تن از مقامات سابق آمریکا را از بیم مورد هدف قرار گرفتن از جانب ایران، تمدید کند.

پامپئو و هوک امنیت خود را از بیم ایران تمدید کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، آسوشیتدپرس گزارش داده که آمریکا تصمیم گرفته برنامه حفاظت از دو تن از مقامات سابق آمریکا که در دولت دونالد ترامپ  عنوان دار بودند را تمدید کند ، درواقع این دو نفر در زمان یاد شده اقدامات زیادی علیه ایران انجام دادند ، این مقامات را حتی در آمریکا نیز با صفت ضد ایرانی می شناسند.

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ یکی از افرادی بود که در ترور سردار قاسم سلیمانی در بغداد نقشی مستقیم داشت و همینطور  «برایان هوک» از جمله افرادی بود که جزو زیر دستان پامپئو بود و بسیاری از جنایات و اقدامات کثیف ضد ایرانی را انجام داد و حتی در ترور حاج قاسم سلیمانی هم از هیچ تلاشی برای خوش خدمتی به مقامات بالاتر کوتاهی نکرد.

در حالی که تا به حال هیچ تهدیدی علیه جان این دونفر صورت نگرفته، اما مشخص است که بخاطر اعمال گذشته خود از ترس به خطر افتادن جانشان به وزارت خارجه آمریکا اطلاع داده اند که برای حفظ جانشان باید این چتر حفاظتی تمدید شود.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز در دو یادداشت جداگانه کنگره را از خطری که پامپئو و هوک را تهدید می کند با خبر کرد و کنگره نیز نظری مثبت با تمدید این چتر حفاظتی داشت.

از زمانی که پامپئو جای خود را به وزیر جدید امور خارجه در دولت بایدن داده تا به الان در مجموع 7 بار این چتر امنیتی تمدید می شود ، اوضاع برای هوک از این هم وخیم تر است ، او تا سال 2021 در این وزارت خانه مشغول کار بود و از پامپئو دیرتر شغل خود را ترک کرد ولی او تا به الان 10 بار چتر حفاظتی خود را از بیم ایران تمدید کرده است.

همین خبرگزاری گزارشی در سال قبل منتشر کرده بود که نشان می دهد که تامین اقدامات امنیتی برای این دو نفر ماهی 2 میلیون دلار برای دولت آمریکا آب می خورد ، از این دو نفر به صورت 24 ساعته محافظت می شود و به گفته خودشان حتی در خانه نیز احساس امنیت نمی کنند.

این دو نفر در سال هایی که عنوان دار دولتی در زمان ریاست جمهوری ترامپ بودند اقدامات زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند که مهم ترین آنها اعمال حداکثری تحریم ها علیه ایران و همچنین نقش مستقیم در ترور حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان در بغداد که منجر به شهادت ایشان شد، بود و حال این دو نفر نگران سلامتی خود هستند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!