جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۲:۱۸
اروپا و آمریکا - کد خبر : 11410
چهارشنبه، ۱۳ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

پاسخ مناسب به ایران بابت حمله به کشتی صهیونیستی در راه است

سخنگوی وزارت خارجه ایران هرگونه اتهام‌زنی رژیم صهیونیستی و همپیمانانش به ایران در خصوص حادثه کشتی مرسر استریت را بی‌اساس خوانده و در خصوص هرگونه ماجراجویی علیه جمهوری اسلامی هشدار داده‌ است.

پاسخ مناسب به ایران بابت حمله به کشتی صهیونیستی در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا روز گذشته (12 مرداد) با «ایال هولاتا» افسر سابق موساد و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «شمریت مئیر» مشاور امور سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در خصوص طیفی از موضوعات از جمله ایران در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر و در پی حادثه برای کشتی «مرسر استریت»، رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای راه‌اندازی کمپین ضد ایران را تشدید بخشیده است، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا امروز گزارش کرد که شرمن و هولاتا و مئیر درباره این حادثه گفت‌وگو داشتند.

وزارت خارجه آمریکا درباره محور گفت‌وگوهای شرمن و مقام‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که «شرمن بر شراکت مستحکم میان ایالات متحده و اسرائیل و حمایت آمریکا از توافقات عادی‌سازی میان اسرائیل و کشورهای جهان عرب و جهان اسلام و حمایت بی دریغ دولت آمریکا از امنیت اسرائیل تأکید کرد».

در حالی آمریکا و انگلیس در آستانه مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» هجمه‌های بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی را تشدید کرده‌اند که دولت «جو بایدن» مدعی است قصد دارد از طریق مذاکرات جاری در شهر وین زمینه‌های بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را فراهم سازد.

در همین راستا، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در کنفرانس خبری شامگاه سه‌شنبه (12 مرداد) گفت: «پاسخ مناسب» به ایران بابت این حمله در راه است.

این در حالی است که «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت خارجه ایران هرگونه اتهام‌زنی رژیم صهیونیستی و همپیمانانش به ایران در خصوص حادثه کشتی مرسر استریت را بی‌اساس خوانده و در خصوص هرگونه ماجراجویی علیه جمهوری اسلامی هشدار داده است.

کشورهایی همچون انگلیس، کانادا، رومانی و لیبریا به همراه رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل، مدعی شدند که هدف قرار گرفتن کشتی مذکور به ایران ارتباط دارد و خواستار رسیدگی شورای امنیت به این قضیه شده‌اند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!