جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۴:۳۳
کرونا - کد خبر : 10331
چهارشنبه، ۲۶ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

ویروس جهش‌یافته دلتا اروپا را تسخیر کرد

مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت با اشاره به دلتا که نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در هند بود و قدرت سرایت بسیار زیادی داشت ابراز نگرانی کرد که در حال تبدیل شدن به یک همه‌گیری جدید در اروپاست.

ویروس جهش‌یافته دلتا اروپا را تسخیر کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت با اشاره به دلتا که نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در هند بود و قدرت سرایت بسیار زیادی داشت ابراز نگرانی کرد که در حال تبدیل شدن به یک همه‌گیری جدید در اروپاست چراکه بسیاری از کشورها محدودیت‌ها از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و سفر به خارج از مرزها را کاهش داده‌اند.

دیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت، دکتر "هانس کلوژ" خاطر  نشان کرده است: برخی واکسن‌های کرونا افراد بالای ۶۰ سال و گروه‌های پرخطر را مقابل ویروس جهش‌یافته دلتا، محافظت نمی‌کنند.

همچنین دکتر هانس کلوگه که مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی می‌باشد، نیز گفت: در تابستان گذشته موارد ابتلا بین نسل‌های جوان به تدریج افزایش یافت و سپس به گروه‌های سنی بالاتر نیز سرایت کرد و منجر به تجدید حیات این ویروس ویرانگر در منطقه و مرگ‌ومیر تعداد زیادی از افراد در پاییز و زمستان ۲۰۲۰ شد

 مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا از مردم خواست از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند. او همچنین خواستار افزایش واکسیناسیون و اجرای پروتکل های بهداشتی در سراسر اروپا شد ولی در عین حال افزود که واکسیناسیون عمومی نمی‌تواند به‌تنهایی از منطقه محافظت کند. پیش تر نیز سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع نوع جهش‌یافته ویروس کرونا که از کشور هند آغاز شد، در کشورهایی اروپایی مثل انگلیس، ایتالیا، آلمان، سوئیس و بلژیک به رغم افزایش واکسیناسیون هشدار داده بود.

 

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!