شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۶:۱۵
اروپا و آمریکا - کد خبر : 16944
پنجشنبه، ۰۱ دي، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

وزیر دفاع روسیه درخواست گسترش ارتش را داد

وزیر دفاع روسیه برای رسیدن به خواسته ها و اهداف پوتین برای سال جدید میلادی درخواست افزایش ارتش از نظر تعداد نیروها ، بودجه و افزایش تسلیحات نظامی را داد

وزیر دفاع روسیه درخواست گسترش ارتش را داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در نشست روز چهارشنبه  30 آذر ماه با مقام های ارشد وزارت دفاع و ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه عنوان کرد که در حال حاضر در میانه جنگ با اوکراین هستیم و بنظرم باید از یک میلیون نفر نیروی فعال ارتش به 1.5 میلیون نفر نیروی فعال افزایش دهیم .

 

در ادامه وزیر دفاع روسیه گفت ، این میزان باید از طریق نیروهای داوطلب انجام شود که در حال حاضر نزدیک به 695 هزار سرباز داوطلب داریم که باید آنها را آموزش داده و تجهیز کنیم  ، اما این فرمانده نظامی عالی رتبه چیزی در رابطه با مدت زمان اضافه شدن این سرباز ها به ارتش روسیه نگفت.

 

سرگئی در رابطه با فراخوان بسیج بخشی از نیروها که توسط پوتین اعلام شده بود اضافه کرد که ، بسیج نیرو ها یک آزمایش جدی برای مردم کشور است و همینطور ارتش ، که این موضوع باعث افزایش قابلیت های ارتش شده است.

 

خود پوتین نیز قبل ها به این موضوع اشاره کرده بود که پرسنل ارتش روسیه باید افزایش یابد تا در ادامه جنگ با اوکراین به مشکلی از این بابت بر نخوریم.

 

در ادامه مواردی از جمله افزایش بودجه نظامی روسیه مطرح شد که با اضافه شدن نیروهای جدید به ارتش کاملا منطقی بنظر می رسد ، سرگئی در رابطه با افزایش تجهیزاتت و تسلیحات پدافند هوایی در مرز بین دو کشور روسیه و اوکراین استقبال کرد و گفت شیطنت های آمریکا و اتحادیه اروپا باعث شده جنگ ادامه دار و فرسایشی شود ، دادن تجهیزات کمکی در اوایل جنگ از سوی آمریکا ابتدا به صورت بسته های حمایتی غذایی و دارویی بود .

 

وزیر دفاع روسیه در ادامه گفت ، بعد از قراردادی که اوکراین با آمریکا بست و به توافق رسید تا آمریکا در حدود 90 میلیارد دلار تجهیزات نظامی ارسال کند که در ابتدا تجهیزات سبک و نیمه سبک ارسال کرد ، ولی حالا که از جنگ مدت زیادی است که میگذرد ، شاهد ارسال تجهیزات سنگین و فوق سنگین از سوی آمریکا هستیم

 

گفتنی است که اوکراین و روسیه از اسفند 1400 بایکدیگر وارد جنگ شدند و بنظر خیلی از کارشناسان مسائل بین المللی احتمالا این جنگ تا 2 سال دیگر ادامه پیدا کند.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!