جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۶:۱۰
کرونا - کد خبر : 16084
جمعه، ۲۰ خرداد، ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

وزیر بهداشت: کرونا نیز مانند آنفولانزا می شود

وزیر بهداشت و درمان کشورضمن تبریک بابت ثبت دومین روز بدون فوتی کرونا ر ایران اظهار کرد: بیماری هنوز به طور کامل از بین نرفته است وهمچنان نیاز به رعایت و مراقبت به ویژه در تجمعات است.

وزیر بهداشت: کرونا نیز مانند آنفولانزا می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، عین‌اللهی با اعلام تکرار دوباره روز بدون فوتی کرونا در کشور از آغاز همه‌گیری این بیماری و تبریک به مردم و رهبری گفت: میزان مراجعان کرونایی به بیمارستان‌ها کاهش یافته و امروز برای دومین بار آمار فوتی‌ها صفر شد،اما نکته قابل توجه این است که این بیماری هنوز به طور کامل از بین نرفته است و باید همچنان مراقب سلامت خود باشیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و در تجمعات کماکان همچون سابق پیرو اصول بهداشتی باشیم.

وزیر بهداشت و درمان کشور ادامه داد: از کادر درمان نهایت تشکر را داریم که در این مدت زمان با سخت کوشی برای از بین بردن این بیماری تلاش کردند و در این میان از دانشمندان کشور نیز سپاسگذاریم که در این دوران ۶ واکسن داخلی را وارد عرصه تولید کردند.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه وزارت بهداشت برای افرادی که هنوز دز سوم واکسن را دریافت نکرده‌اند چیست؟ اظهار کرد: باید به مردم ابلاغ کنیم تا دز سوم را نیز دریافت کنند. بسیاری از خدمات دولت به تزریق دز سوم واکسن وابسته است و با داشتن کارت واکسن و تزریق دز سوم خدمات ارائه می‌شود. همانطور که عازمان سفر حج باید هر سه دز واکسن را تزریق کرده باشند.

عین اللهی در پایان تصریح کرد: این بیماری هنوز به طور کامل از بین نرفته است و مردم باید رعایت کنند. بیماری آنفلوآنزا نیز زمانی در مرحله همه‌گیری بود و حالا بعد از گذشت چند سال برخی افراد دچار می‌شوند و شکل همه‌گیری ندارد و امروزه محدود شده است. بیماری کرونا نیز هنوز خطر خود را دارد و باید رعایت شود تا همچون آنفلوآنزا از حالت همه‌گیری خارج شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!