جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۱۰
کرونا - کد خبر : 11203
يكشنبه، ۰۳ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

همدان در واکسیناسیون کرونا پیشتاز است

مصطفی آزادبخت گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان‌های کشور است.

همدان در واکسیناسیون کرونا پیشتاز است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مصطفی آزادبخت گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان‌های کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا الان ۹۱ ستادکرونا در استان برگزار شده که ۹۰۱ مصوبه داشتیم که ۲۰ جلسه و ۱۸۲ مصوبه در سال ۱۴۰۰ رخ داده است.

آزادبخت ادامه داد: ۹۹ درصد مبتلایان به کروناویروس در استان افرادی بودند که عادی‌انگاری بیماری باعث شده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی، شهرستان‌های رزن، درگزین، بهار، تویسرکان و اسدآباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه سلامت مردم اولویت ماست، گفت: برای قطع زنجیره بیماری نیازمند همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

به گفته‌ی آزاد بخت، لازم است که هم‌استانی‌های عزیز در زمان مقرر در مراکز واکسیناسیون حضور داشته باشند تا تجمعی در این مکان‌ها نداشته باشیم.

وی در رابطه با پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عید غدیر، مطرح کرد: مراسم عید سعید غدیر در شهرهای قرمز باید در فضای باز و با حداکثر ۷۰ نفر جمعیت برگزار شود.

سردار مهدی فرجی بیان کرد: در ۱۷ ماه گذشته بدون حاشیه کارهای بزرگی در قالب بازرسی و نظارت بر عملکرد مسئولان داشتیم و از استان‌هایی هستیم که نمره خوبی در این زمینه گرفتیم.

فرجی گفت: ما در موج چهارم هزار و ۷۰۰ بیمار بستری داشتیم اما زحمتی برای مسئولین کشوری ایجاد نکرده و در سخت‌ترین شرایط که مشکل اکسیژن داشتیم در سه ساعت توانستیم ۴۰۰ کپسول را به وسیله خیرین آماده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث ورود مسافران به استان ما نمی‌توانیم افراد را از همدان خارج کنیم اما الان مبادی ورودی همدان را بستیم و مسافران اجازه ورود به همدان را ندارند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!