جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۲۱
سلامت - کد خبر : 9001
دوشنبه، ۰۶ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

هشدار نسبت به ورود کرونا هندی به کشور

ابراهیم عزیزی: امروز موضوع مهم بحث کرونای هندی است که زنگ خطر آن به صدا درآمده و باید هرچه سریع تر جلوی تردد به هند گرفته شده و هرگونه پرواز و تردد زمینی به این کشور لغو شود

هشدار نسبت به  ورود کرونا هندی به کشور

به گزارش پایگاه خبرگزاری ایران زمین، ابراهیم عزیزی در واکنش به طرح هشدارهایی درباره ورود ویروس جهش یافته کرونای هندی گفت: در ابتدا لازم است از کادر پزشکی، پرستاری، بهداشت و درمان و کسانی که در این جبهه فعالیت می کنند قدردانی کنم، کادر درمان و بهداشت با همه توان حاضر هستند و بسیار زحمت می کشند.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت و ستاد مقابله با کرونا تنها رویکرد گفتار درمانی را در پیش گرفته و معمولا ستاد کرونا بعد از آنکه مردم با مشکلاتی روبرو می شوند آن را بیان می کنند و تازه فکر کرده که باید چه کاری انجام دهند و بعضا هم تصمیم گیری درستی ندارند و باید از این حالت خارج شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لازم است دست از لجاجت ها برداشته شده و در مسائل مهم و سرنوشت ساز به درستی تصمیم گیری شود امروز موضوع مهم جلوگیری از ورود کرونای هندی است. در اسفندماه ۱۳۹۹ هشدار دادیم که باید مراقبت شود که شاهد پیک چهارم نباشیم، اما جلوی سفرها گرفته نشد و فضا را به گونه ای باز گذاشتند که شاهد موج سفرها بودیم البته که متاسفانه هرگاه شاهد افزایش فوتی ها هستیم وضعیت کشور را با سایر کشورهای ضعیف مقایسه می کنند که این درست نیست.

عزیزی با بیان اینکه در اسفندماه ۱۳۹۹ شرایط را رها کردند که باید قوه قضاییه به نیابت از مردم در برابر این کوتاهی و سهل انگاری برخورد کند، تصریح کرد: امروز موضوع مهم بحث کرونای هندی است که زنگ خطر آن به صدا درآمده و باید هرچه سریع تر جلوی تردد به هند گرفته شده و هرگونه پرواز و تردد زمینی به این کشور لغو شود به طور کلی باید با همه ارتباطاتی که ممکن است از طریق آن ویروس وارد کشور شود مقابله کرد تا تجربه تلخ کرونای انگلیسی تکرار نشود که تازه بخواهند فکر چاره کنند.

این عضو کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: امیدوارم دولت تدبیر کند و با حساسیت شرایط را به گونه ای پیش برده که مردم بیش از این دچار مشکل نشوند. در این راه کنترل ترددهای زمینی و دریایی و هر اقدام بازدارنده برای جلوگیری از ورود ویروس به کشور مهم است. دولت باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار سلامت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!