شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۶:۱۲
دفاعی نظامی - کد خبر : 16945
پنجشنبه، ۰۱ دي، ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

هشدار فرمانده ارتش به صهیونیست ها

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مقامات فاسد رژیم اسرائیل به دلیل اختلافات داخلی سیاسی روی به یاوه گویی آورده اند ، گفت : با هر مبدا که از آن علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت گیرد و یا کمکی به رژیم منحوس اسرائیل انجام شود قطعا پاسخ پشیمان کننده ای خواهیم داد.

هشدار فرمانده ارتش به صهیونیست ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از روابط عمومی ارتش ؛ امیر سرلشکر ، سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای عالی فرماندهان ارتش در رابطه با یاوه گویی های یکی از مقامات رژیم اسرائیل درباره ایران ، گفت : مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل بالا گرفتن اختلافات داخلی و علاوه بر آن بحران مشروعیت داخلی و همچنین احساس نا امنی در منطقه روی به گستاخی و یاوه گویی آورده اند.

 

امیر موسوی با اشاره به اینکه نتانیاهو جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده است گفت ، در حال حاضر رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی سیاسی و امنیتی شدیدی قرار گرفته است و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی زیادی قرار گرفته است ، روشن شدن فساد و رسوایی های مالی که مقامات این رژیم انجام داده اند و همچنین قدرت گیری گروه های مبارز فلسطینی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی در موقعیت بحرانی قرار بگیرد.

 

امیر سرلشکر موسوی در ادامه گفت : اختلافات ، ناامنی و ترس ، از ویژگی و حال و روز رژیم صهیونیستی است که در مقطع فعلی باعث شده نسبت به مردم فلسطین خشونت زیادی اعمال کند و علیه جمهوری اسلامی ایران رجز خوانی کند.

 

سرلشکر موسوی به مردم کرانه باختری هشدار داد که مراقب رژیم صهیونیستی باشند که احتمال دارد دست به کارهای عجولانه و ضد انسانی بزند چرا که شرایط این رژیم منحوس بسیار وخیم است و هر لحظه ممکن است خشونت گسترده ای علیه فلسطینیان و ساکنین مناطق اشغالی بزند.

 

فرمانده کل ارتش اظهار داشت که تهدید های تو خالی  رژیم منحوس اسرائیل بخاطر فشار های حزب رقیب است و برای فرار از این فشار ها روی به یاوه گویی و تهدیدات توخالی کرده است و هر گونه عملی از سوی این رژیم با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده روبه رو می شود.

 

در پایان امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اعلام کرد به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد. تمامی تحرکات نیروهای این رژیم در رصد کامل است و ارتش برای هر مقابله ای آماده است و می توانیم پاسخ کوبنده ای به دشمن وارد کنیم.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!