جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۹:۵۷
حقوقی و قضایی - کد خبر : 12466
چهارشنبه، ۲۴ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

هدیه به وزرای دولت در مراحل نهایی است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تمرکز این این سازمان بر نظارت و رویکرد پیشگیرانه به تهیه گزارش «هدیه به وزرای دولت» اشاره کرد و گفت: این گزارش‌ها شامل معرفی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های مربوط به دستگاه‌هاست که مناسب است وزرا در ابتدای کارشان با آن‌ها آشنا شوند.

هدیه به وزرای دولت در مراحل نهایی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، در آیین تکریم و معارفه معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، با توجه به روایات خدمت به خلق را یکی از بالاترین عبادات برشمرد و افزود: اگر کسی با نیت غیر از خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار در مسئولیتی قرار گیرد، خسارت دنیا و آخرت را برای خودش خریده است.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شرایط ویژه کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اشاره داشت و گفت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان دستگاه نظارتی، نباید از هر اقدامی که برای حل مشکلات مردم و کشور میسر است، دریغ نماید.
 
وی بر تمرکز بر مسائل اصلی کشور، تاکید کرد و یادآور شد: توجه به مسئله محوری را از تمام معاونت‌ها، استان‌ها و بازرسی‌های امور مرکز به صورت جدی انتظار داریم که کار مشترک و همکاری همه جانبه میان معاونت‌ها و یا مرکز و استان‌ها لازمه آن است.
 
درویشیان ضمن تاکید بر جایگاه مهم و خطیر معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی، عنوان کرد: از جمله مسئولیت های مهم این معاونت، نظارت بر بخش‌های اداری و مالی مجلس شورای اسلامی و قوه‌قضاییه و همچنین وزارت کشور و شهرداری‌ها و نهادهای انقلابی و حاکمیتی است و کار در این معاونت با سختی ها و موانعی مواجه است. انتظار می رود معاون جدید رفع این موانع را در دستورکار خود قرار دهد.
 
وی به انتصاب محمد آقاجری به عنوان بازرس‌کل استان خوزستان با اختیارات ویژه اشاره کرد و گفت: دولت، مجلس و قوه‌قضاییه به علت مواجهه استان خوزستان با مشکلات انباشته و زخم کهنه سال‌های طولانی نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند.
 
رئیس سازمان بازرسی‌ کل کشور با اشاره به اینکه دولت برای خوزستان استاندار ویژه منصوب کرد و پیش از آن نیز موافقت رییس وقت قوه‌قضاییه برای ارتقای بازرسی‌کل استان خوزستان به عنوان بازرسی ویژه را اخذ کرده بودیم اما به علت جایگزینی آقاجری چندین ماه به تاخیر افتاد، گفت: اکنون نیز انتظار داریم معاونت‌ها مسایل مربوط به استان خوزستان در مرکز را با همکاری و جدیت دنبال کنند.
 
وی احمد اسدیان را از قضات پاکدست، متدین و انقلابی قوه‌ قضاییه معرفی کرد و با بیان اینکه اسدیان کار خود را از دادیاری در قوه‌ قضاییه آغازکرده، عنوان کرد:  اخیرا نیز ابلاغ عضو معاون دیوان‌عالی کشور را دریافت کرده‌اند و سوابق متعددی در کارنامه خود دارد.
 
رئیس سازمان بازرسی از آماده‌سازی گزارشی با عنوان "هدیه به وزرای دولت" خبر داد و افزود: این گزارش‌ها شامل معرفی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های مربوط به دستگاه‌هاست که مناسب است وزرا در ابتدای کارشان با آن‌ها آشنا شوند زیرا تمرکز سازمان بازرسی کل کشور همچنان بر نظارت و رویکرد پیشگیرانه است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!