شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۳۱
مجلس - کد خبر : 11351
دوشنبه، ۱۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

نماینده مجلس : رئیس جمهور منتخب از ظرفیت متخصص ها استفاده می کند

دولت سیزدهم باید به عنوان مجموعه منسجم هدف واحدی را دنبال کند البته این روحیه در رئیس جمهوری منتخب وجود دارد

نماینده مجلس : رئیس جمهور منتخب از ظرفیت متخصص ها استفاده می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی افراد کابینه به مجلس سهم خواهی نیست، افزود که اشکالی ندارد افراد خود را توانمندتر از دیگران بدانند.

جعفر قادری مهمترین اولویت دولته سيزدهم را رفع مشکلات معیشتی عنوان کرد و اظهار داشت : در شرایط فعلی بحران محیط زیست، آب، خشکسالی و صندوق های بازنشستگی باید اولویت بندی و در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد و پس از آن نیز اقدامات اساسی برای حل آنها برداشته شود.

اتکا به توانمندی های داخلی و استفاده از استعدادهای جوان باید سرلوحه اقدامات دولت منتخب قرار گیرد زیرا با فعال سازی این ظرفیت ها بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

قادری درباره کابینه سیزدهم، بیان کرد: در این کابینه باید از افراد متخصص و مجرب استفاده شود، کسانی که برای مسائل مهم کشور وقت می گذارند و اهل تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه ها هستند.

وی با هشدار درباره جزیره ای عمل کردن دولت، گفت: دولت سیزدهم باید به عنوان مجموعه منسجم هدف واحدی را دنبال کند البته این روحیه در رئیس جمهوری منتخب وجود دارد و می تواند از ظرفیت متخصصان به خوبی استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه افرادی که کابینه حضور می یابند باید دارای طرح و برنامه مشخصی باشند، افزود: مشکلات و معضلات جدی در کشور وجود دارد و نیاز است در این زمینه کارهای جدی و اساسی شود و باید افرادی انتخاب شوند که با طرح و برنامه در راستای اهداف دولت حرکت کنند، نه اینکه وبال گردن دولت باشند.

قادری معرفی افراد برای کابینه را سهم خواهی ندانست و گفت: عيب نیست هر فرد بر اساس شناخت و اطلاعات خود احساس کند توانمندتر از دیگران است و این موضوع در همه دوره ها بوده است.

این نماینده مجلس یکدست شدن قوای مجریه و مقننه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: می توان از وضعیت پیش آمده به خوبی استفاده کرد زیرا خيلي از تنشها را از بین می رود و کارها با سرعت بیشتر و با اتلاف وقت کمتری حل می شود .

وی روابط با کشورهای همسایه را از اولویتهای سیاست خارجی دولت سیزدهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه روابط با همسایگان باعث تقویت، امنیت کشور می شود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!