شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۵۶
ورزشی - کد خبر : 7126
پنجشنبه، ۲۳ بهمن، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال ؛ از جدایی حسین پور تا جذب کیانی

باید دید که کدام یک از این دو تیم در جذب بازیکنان مدنظر خود موفق خواهند بود

نقل و انتقالات پرسپولیس و استقلال ؛ از جدایی حسین پور تا جذب کیانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران از روز دوم اسفند ماه آغاز خواهد شد و تیم ها درپی تقویت نقاط ضعف خود هستند. دو تیم پرطرفدار لیگ هم برای حضور پر قدرت در ادامه فصل به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می باشند.

جدایی سعید حسین پور از پرسپولیس قطعی شد


تیم پرسپولیس که با از دست دادن چند تن از بازیکنان تاثیرگذار خود مانند علی علیپور ، مهدی ترابی ، شجاع خلیل زاده و بشار رسن و همچنین عیسی آل کثیر (به دلیل محرومیت) با مشکل مواجه شده بود در ادامه هم با مصدومیت کنعانی زادگان در خط دفاعی دچار بحران شد. پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات اول فصل قصد جذب مدافع میانی را داشت که با هیچکدام از گزینه ها به توافق نرسید.  البته جدایی هافبک با استعداد و جوان پرسپولیس یعنی "سعید حسین پور" هم از این تیم قطعی شده و این بازیکن نیم فصل دوم را در تیم دیگری حضور خواهد داشت.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ در شروع مسابقات با مشکل گلزنی درگیر بود، اما در ادامه کمی شرایط بهبود پیدا کرد تا شاگردان یحیی گل محمدی به صدر جدول نزدیک شوند. گل محمدی برای نیم فصل دوم قصد تقویت تیم در سه پست را دارد، او برای دفاع میانی ، هافبک و مهاجم نوک به دنبال جذب گزینه های مدنظر خود است.

ایمان سلیمی دوباره گزینه پرسپولیس شد


برای دفاع میانی پرسپولیس گزینه هایی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی ( شهرخودرو)، ایمان سلیمی ( لیگ اسلواکی) و علیرضا ابراهیمی (گل گهر) مدنظر کادرفنی قرمزها قرار دارند. در این میان فرجی و نعمتی برای حضور در پرسپولیس با مانع بزرگ رضایتنامه رو به رو هستند که کار انتقال را سخت می کند، علیرضا ابراهیمی هم چنین شرایطی دارد و گل گهر که جزو مدعیان لیگ محسوب می شود بازیکن خود را به رقیب واگذار نخواهد کرد.

اما ایمان سلیمی که با تازگی به لیگ اسلواکی منتقل شده است، با توجه به قرارداد کوتاه مدت و اتمام این لیگ می تواند گزینه نزدیک تری برای پیوستن به پرسپولیس باشد. سلیمی در ابتدای فصل هم مدنظر پرسپولیس بود اما این انتقال صورت نگرفت.

پرسپولیس چند بازیکن را برای پست مهاجم نوک زیر نظر دارد ، پیمان بابایی ( ماشین سازی) ، محمد عباس زاده (تراکتور) ، امین قاسمی نژاد (شهرخودرو) و حامد پاکدل (آلومینیوم اراک) که از میان این نفرات تنها حامد پاکدل که علاقه خود را به پرسپولیس نشان داده محتمل تر است، چراکه دیگر تیم ها یا مبلغ سنگین برای رضایتنامه درخواست داده اند و یا مایل به فروش بازیکن خود نیستند.

استقلال به دنبال تقویت برای قهرمانی در لیگ


تیم استقلال هم برای نیم فصل دوم و تلاش برای قهرمانی قصد جذب بازیکن در سه پست مختلف را دارد، محمود فکری برای پست دفاع چپ ، هافبک و مهاجم گزینه هایی را مدنظر قرار داده و لیست خرید خود را هم به مدیران باشگاه تحویل داده است.

استقلال که با جدایی میلیچ در پست دفاع چپ با مشکل مواجه شده و نادری هم نتوانسته نظر کادرفنی را جلب کند، چند گزینه را مدنظر قرار داده است که میثم تیموری مدافع تراکتور در صدر لیست قرار دارد. هرچند بسیار بعید است که تراکتور با جدایی این بازیکن و پیوستنش به استقلال موافقت کند.

در پست هافبک میانی ، مهدی کیانی بازیکن مغضوب سپاهان اصلی ترین گزینه استقلال می باشد، هرچند علیرضا عیلزاده از گل گهر هم یکی دیگر از گزینه ها است اما تیم کرمانی با جدایی او مخالفت کرده است.

مخالفت ماشین سازی با پیوستن بابایی به استقلال


استقلال با وجود در اختیار داشتن یکی از بهترین خط حمله های لیگ، به دنبال جذب مهاجم دیگری است. آبی ها برای تقویت خط حمله خود پیشنهاد رسمی را برای جذب پیمان بابایی ارسال کردند که با مخالفت ماشین سازی رو به رو شدند، امین قاسمی نژاد هم دیگر گزینه استقلال است که شهرخودرو برای جدایی او مبلغ 6 میلیارد تومان را درخواست کرده است.  

باید دید که کدام یک از این دو تیم در جذب بازیکنان مدنظر خود موفق خواهند بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!