شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۵:۱۶
دفاعی - کد خبر : 3109
پنجشنبه، ۱۴ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

نظر سوء به کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه خواهند شد.

سرلشکر باقری: مجموعه‌های دفاعی کشور با هوشیاری کامل مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را رصد می‌کنند.

نظر سوء به کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس گفت: اگر کوچک‌ترین چشمداشت، اقدام یا نظر سوء به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل‌ها مواجه خواهند شد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این فعالیت‌ها را کاملاً زیر نظر دارد و در مجموعه جمع آوری اطلاعات همه این فعالیت‌ها ثبت و در لحظه دنبال می‌شود.

وی افزود: فعالیت نظامی آمریکا در عراق و خلیج فارس در فضای رسانه‌ای وابسته به امریکایی‌ها نیز به شکل انبوهی در حال خبر پراکنی بر ضد نیرو‌های مقاومت در عراق و حشدالشعبی است.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران این تحرکات و فعالیت‌ها را با دقت زیر نظر دارد، گفت: مجموعه‌های دفاعی کشور با هوشیاری کامل مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی را رصد می‌کنند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود:، اما اقداماتی که در هفته‌های اخیر در عراق ضد پایگاه‌های امریکایی شده، عکس العمل‌های طبیعی مردم عراق و نیرو‌های مقاومت در برابر اقدام شیطانی امریکایی‌ها در ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیرو‌های مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و به طور قطع ارتباط این حملات به ایران که امریکایی‌ها آن را اعلام می‌کنند، همگی فرافکنی است.

سرلشکر باقری تصریح کرد: امریکایی‌ها به خوبی می‌دانند مردم منطقه از جمله مردم عراق با حضور نظامی آن‌ها در این کشور‌ها مخالف هستند و این هم عکس العمل طبیعی آن‌ها به حضور غیر قانونی نظامیان امریکایی در منطقه است.

سرلشکر باقری تاکید کرد: طبیعی است که مانند همیشه به این موضوع تاکید می کنیم که اگر چنانچه کوچکترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سویی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد اما جمهوری اسلامی هیچگونه دخالتی در این صحنه ها ندارد و هیچ قصدی هم نسبت به تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!