جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۶:۵۵
ورزشی - کد خبر : 2139
چهارشنبه، ۱۶ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

نشست خبری آرام و بی حاشیه مربیان سرخابی پیش از دربی

شهرآورد 92 پایتخت از ساعت 15:30 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی و با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

نشست خبری آرام و بی حاشیه مربیان سرخابی پیش از دربی


در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به آغاز دیدار حساس شهرآورد پایتخت، مربیان پرسپولیس و استقلال در نشست خبری پیش از بازی حاضر شدند و صحبت های جالبی راجب تیم های خود مطرح کردند. نکته قابل تامل این نشست خبری آرام و بی حاشیه بودن آن بود که برخلاف دیدار رفت که مربیان خارجی دو تیم حسابی از خجالت هم درآمدند، اما اینبار دو مربی جوان ایرانی فقط درمورد تیم های تحت هدایت خود صحبت کردند .


فرهاد مجیدی: برای دربی تیمی هجومی روانه میدان خواهیم کرد


ابتدا فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال به عنوان تیم میهمان در نشست خبری حاضر شد، مجیدی از حضور پر تعداد خبرنگاران تعجب کرد و بر اهمیت دیدار فردا تاکید داشت. سرمربی استقلال در مورد دربی 92 اظهار داشت:


دیدار فردا برای هردو تیم اهمیت فراوان دارد، تیم من یکدست ترین تیم ایران است و در ایران تیم قادر به شکست دادن ما نیست. از لحاظ فی خیلی بهتر از دیگر تیم ها هستیم، یکدستی و همدلی بازیکنان سبب شده تا هیچ تیمی نتواند استقلال را شکست دهد. در بازی فردا دیاباته را در اختیار نخواهیم داشت، مصدومیت او به خاطر بازی های پلی آف آسیاست که در هشت روز سه بازی سنگین انجام داد. البته ما سه بازیکن دیگر داریم که مصدوم نیستند اما در بازی فردا غایب خواهند بود، وقتی تیم را تحویل گرفتم از شرایط آنها با خبر بودم و باید مدتی را ریکاری کنند تا در شرایط بازی قرار بگیرند. اما باید یادآور شوم که جانشین دیاباته هم کار او را انجام می دهد و ما بازیکنان با کیفیتی داریم هرچند دیاباته تاثیرگذار بوده و در این شکی نیست.


در دیدار فردا از بازیکن بلغاری جدید استفاده نمی کنیم چون تنها چند روزی است به ما ملحق شده و با تیم هماهنگ نیست، ما در حمله فوق العاده بودیم و بیشتر تمرکز من روی تقویت خط دفاعی بوده است. در دو دیدار پلی آف هم دیدید که موقعیت زیادی به رقبا ندادیم و بدون گل خورده صعود کردیم. سورپرایزی برای بازی فردا ندارم و در مورد ترکیب هم بهتر است تا زمان بازی صبر کنید، هوادران استقلال همیشه در کنار تیم بوده اند و فردا منتظرشان هستیم.


یحیی گلمحمدی: بازیکنان من با ذهنیت برنده به دنیا آمده اند


سرمربی تیم پرسپولیس دیدار فردا را یک بازی ویژه قلمداد کرد و آن را یکی از مهم ترین دیدارهای آسیا و حتی جهان دانست، یحیی گلمحمدی در ادامه عنوان کرد:


امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و خصوصیات خود را در دیدار فردا به خوبی به نمایش بگذاریم، بازیکنان باغیرتی در اختیار داریم که همواره در شرایط سخت بهترین تصمیمات را گرفته اند چراکه آنها با ذهنیت برنده به دنیا آمدند. هرچند تیم های تحت هدایت من فوتبال مالکانه ای ارائه می دادند اما با وجود فرصت کم در پرسپولیس اکنون این امکان وجود نداشت و ممکن بود از کیفیت بازیکنان کاسته شود، ما دفاع تیمی خوبی در اختیار داریم و در انتقال توپ به حمله هم قدرتمند هستیم در دیدار فردا نیز سعی می کنیم از این قابلیت استفاده کنیم. در مورد تغییر پست ترابی هم باید بگویم که او در همه جای زمین تاثیر گذار است، در دیدار با تراکتور دیدید که امیری در سمت چپ چقدر تاثیر گذار ظاهر شد، در مورد استوکس هم او فعلا آمادگی کامل ندارد ولی در بازی فردا کنار ما خواهد بود و اگر لازم شد از او استفاده می کنیم.


هیچکدام از بازیکنان ، مربیان و هواداران تیم ها نمی خواهند دربی را ببازند و این ذات دربی است، همین موضوع باعث احتیاط بیشتر در بازی و پائین آمدن کیفیت بازی می شود. باید برای بلیط فروشی فکری اساسی کنیم، دیدن صندلی خالی از تماشاگر واقعا دردناک است. تماشاگران زیبایی این فوتبال هستند اما میبینیم که زیبایی فوتبال را گرفته اند. برای دیدن ترکیب باید صبر داشته باشید و فعلا چیزی نمی گویم، بازیکنان ما با تمام مشکلاتی که وجود داشته تمام تمرکز خود را روی بازی فردا گذاشته اند و امیداریم تماشاگران ما راضی به خانه برگردند.

شهرآورد 92 پایتخت از ساعت 15:30 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی و با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!