چهارشنبه، 30 خرداد، 1403 | Wednesday 19th of June 2024
۱۵:۱۶
دولت - کد خبر : 10384
شنبه، ۲۹ خرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

نتایج غیررسمی انتخابات ؛ تبریک رضایی و همتی به سید ابراهیم رئیسی

آمارهای غیررسمی از سراسر کشور حاکی از این است که ابراهیم رئیسی با اختلاف رای زیاد نسبت به سایر کاندیداها قرار دارد

نتایج غیررسمی انتخابات ؛ تبریک رضایی و همتی به سید ابراهیم رئیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته برگزار شد و تا بامداد امروز ادامه داشت، روند شمارش آرا تاکنون به پایان نرسیده و منتخب مردم به صورت رسمی مشخص نشده است. اما پیش بینی های غیررسمی حاکی از این است که احتمال پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات بسیار بالاست.

ساعت 2 بامداد امروز (29 خرداد) انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به پایان رسید. البته شعبی که از ساعت 24 مراجعه کننده نداشتند بسته شدند تا شمارش آرا شروع شود.

ستاد انتخابات کشور تاکنون آمار رسمی از نتایج انتخابات منتشر نکرده است، سخنگوی این ستاد اعلام کرد که تا ظهر امروز نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام می شود. هرچند بعد از تمدید انتخابات تا 2 بامداد اعلام شد امکان تاخیر در اعلام نتایج وجود خواهد داشت.

با این وجود آمارهای غیررسمی از سراسر کشور حاکی از این است که ابراهیم رئیسی با اختلاف رای زیاد نسبت به سایر کاندیداها قرار دارد. حتی محسن رضایی رقیب وی در انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پیامی پیروزی رئیسی را پیش از موعد تبریک گفت، در پیام رضایی آمده است:

انتخابات 28 خرداد 1400 ، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشت نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری ، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب مردم، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی ، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر طلب میکنم.

همچنین عبدالناصر همتی دیگر کاندید ریاست جمهوری پیروزی رئیسی را تبریک گفت و نوشت:

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک می گویم، مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید ، آرامش و رفاه داشته باشند. امیدوارم دولت حضرتعالی ، با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین المللی تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران ، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 30 خرداد، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!