شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۱۲
بین الملل - کد خبر : 9577
چهارشنبه، ۲۹ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

موشک جواب موشک

نخست وزیر رژیم صهیونستی به یاوه گویی علیه حماس پرداخت و مدعی شد: حماس از موضوع شیخ جراح به عنوان دستاویزی برای تحقق اهدافش بهره برداری کرده است ، حماس، غیرنظامیان را سپر انسانی قرار داده است.

موشک جواب موشک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از مهر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونستی به یاوه گویی علیه حماس پرداخت و مدعی شد: حماس غیرنظامیان را سپر انسانی قرار داده است.

وی ادعا کرد: حماس از موضوع شیخ جراح به عنوان دستاویزی برای تحقق اهدافش بهره برداری کرده است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حماس و جهاد اسلامی حدود چهار هزار موشک به سوی اسرائیل شلیک کرده‌اند.

وی مدعی شد: ما در راستای تضعیف توان حماس و جهاد واراده آنها حرکت می‌کنیم. هیچ چیز را بعید نمی‌دانیم و امیدواریم که آرامش با سرعت برقرار شود و ما در راستای دور نگه داشتن غیرنظامیان حرکت می‌کنیم.

نتانیاهو گفت: حماس زیرساختهای کامل در زیر زمین در غزه ایجاد کرده است. شهر زیرزمینی در غزه وجود دارد.

در حالی که تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه شمار زیادی از کودکان و زنان به شهادت رسیده‌اند، وی ادعا کرد: ما همه توان خود را برای حمایت از غیرنظامیان و کودکان به کار می بریم.

 

رژیم صهیونیستی سه مسجد در غزه را ویران کرد

از سوی دیگر در پی تجاوزهای بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به بخش‌های مختلفی از نوار غزه،‌ وزارت اوقاف غزه از تخریب و واردن شدن خسارت‌ به عبادتگاه‌های مسلمان در این نوار خبر داد.

پایگاه خبری «فلسطین الان»‌ به نقل از اوقاف غزه گزارش داد که سه مسجد به طورکامل در پی این حملات ویران شده و به  ۴۰ مسجد دیگر در پی تجاوزات مستمر علیه غزه خسارت‌هایی وارد شده است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که به علت موشک‌باران رژیم صهیونیستی در اطراف برخی عبادتگاه‌ها، ۴۲ مسجد نیز بسته شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا)، در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را نمی‌دهد.

سازمان ملل متحد نیز در بیانیه اعلام کرد که در پی حملات مستمر تل‌آویو به نوار غزه، ۷۲ هزار نفر در این نوار آواره شده‌اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی برای دهمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و تأسیسات غیرنظامی در این نوار را هدف حملات خود قرار داده است؛‌ طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۲۱۹ نفر در پی این حملات به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد ۶۳ تن کودک و ۳۶ نفر دیگر زن هستند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!