جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۵:۵۰
محیط زیست - کد خبر : 14332
جمعه، ۱۹ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

مناطق صنعتی و پرتردد طی ۵ روز آینده با انباشت آلاینده‌ها مواجهند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات با بیان اینکه هوای کشور روز شنبه (۲۰ آذر ماه) دارای جوی آرام و پایدار خواهد بود، گفت: طی پنج روز آینده، در مناطق صنعتی و پرتردد، انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

مناطق صنعتی و پرتردد طی ۵ روز آینده با انباشت آلاینده‌ها مواجهند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان در تشریح وضعیت آب و هوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.
 
وی  با بیان اینکه شنبه ۲۰ آذر ماه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود، گفت: یکشنبه ۲۱ آذر ماه در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. این شرایط دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و بارش پراکنده برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، افزود: طی پنج روز آینده در مناطق صنعتی و پرتردد انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز ۱۹ آذر ماه، به سبب وزش باد در استان‌های تهران و البرز به طور موقت غلظت آلاینده‌های جوی کاهش می‌یابد.
 
ضیائیان ضمن بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از سمنان، یزد و کرمان وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد، خیزش گردوخاک پیش‌بینی می شود، اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما (۴ تا ۶درجه) انتظار می‌رود. شنبه و یکشنبه خلیج فارس و دوشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.
 
وی وضعیت آب و هوایی تهران را نیز اینچنین تشریح کرد: امروز جمعه ۱۹ آذر ماه، هوای تهران، صاف تا قسمتی ابری، به تدریج همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۵ و ۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. همچنین فردا شنبه (۲۰ آذر ماه) هوای تهران صاف، گاهی همراه با غبار محلی بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب، ۱۳ و ۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!