جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۸:۱۱
اروپا و آمریکا - کد خبر : 16925
دوشنبه، ۲۸ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

مسکو اعلام کرد که سیاست های واشنگتن می تواند باعث شروع درگیری مستقیم شود

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سیاست هایی که آمریکا اتخاذ کرده می تواند به عنوان شروع جنگ مستقیم بین دو کشور تلقی شود.

مسکو اعلام کرد که سیاست های واشنگتن می تواند باعث شروع درگیری مستقیم شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه 28 آذر 1401 طی یک مصاحبه خبری اعلام کرد که سیاست های کوته بینانه و خطرناک واشنگتن باعث شروع درگیری بین دو کشور روسیه و آمریکا خواهد شد.

زاخارووا در واقع در واکنش به سخنرانی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مصاحبه کرد و بیان کرد که بدتر شدن روابط بین روسیه و ایالات متحده آمریکا بخاطر اقدامات خود آمریکا است ، وی در ادامه گفت : تلاش آمریکا برای حفظ شرایط موجود بسیار عجیب است و باید اتفاقات اخیر را بپذیرد ، خطاهایی که تا به این لحظه از آمریکا سرزده نشان دهنده سردرگمی دولتمردان آن هاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اضافه کرد ، بعد از شکست های آمریکا در افغانستان و عراق آنها را به سمت یک جنگ دیگر کشانده و سیاست های آنها از یک حکومت نئو ناری دیگر در کی یف از نظر تسلیحاتی بسیار عجیب است . آنها به طور واضح در حال ورود به این جنگ هستند و نیرو های خود را در این جنگ افزایش داده اند.

زاخارووا گفت : سیاست های آمریکا در قبال جنگ اوکراین و روسیه بسیار خطرناک است و این موضوع باعث درگیری نزدیک می شود ما امیدواریم دولت بایدن در واشنگتن سخنان ما را بشنود و دولت مردان آمریکایی تصمیماتی هوشمندانه بگیرند ، بنظرم آنها باید با دید بهتری به این مسئله نگاه کنند و اوضاع را از چیزی که هست بدتر نکنند.

این مقام دیپلمات روسی در ادامه گفت : روسیه بیشتر از هر کشوری خواهان صلح و همزیستی مسالمت آمیز است و ما علاقه مند هستیم در صورت لزوم برای پیشرفت طرفین وارد مذاکره شویم ولی به شرط آنکه واشنگتن صادقانه عمل کند نه اینکه رفتاری دوگانه داشته باشد و بخواهد همه ی طرفین را دور بزند. در حال حاضر آمریکا فاقد صداقت در گفتگو و مذاکره است ، برای این کار ابتدا باید حسن نیت خود را ثابت کرد نه اینکه از طرفی در رابطه با مذاکره سخن به میان بیاورد و از سوی دیگر سلاح و تسلیحات نظامی سنگین به اوکراین ارسال کند . ادامه دار شدن جنگ فقط و فقط بخاطر سیاست های اشتباه خود آمریکاست.

گفتنی است که پیشتر مقام دائمی آمریکا در سازمان ملل در یک مصاحبه با شبکه خبری الجزایر گفته بود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آماده مذاکره و گفتگو با پوتین برای پایان دادن به این جنگ است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!