جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۳۲
رفاه و تعاون - کد خبر : 12402
دوشنبه، ۲۲ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

مراکز «مدادرنگی» در جشن عاطفه‌ها همکاری می کند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری «مدادرنگی» به دانش‌آموزان محروم کمک‌رسانی می کنند، گفت: این مراکز در برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها نقش ویژه‌ای را برعهده گرفته‌اند.

مراکز «مدادرنگی» در جشن عاطفه‌ها همکاری می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فعالیت ۷۸۹۵ مزکر نیکوکاری در کشور اشاره کرد و فعالیت ۷۰۰ مرکز نیکوکاری را به صورت تخصصی در حوزه‎های مختلف در حال کمک‌رسانی به نیازمندان برشمرد.
 
وی با اشاره به  مرکز نیکوکاری تخصصی «سرپناه» که با همکاری کمیته امداد به تامین مسکن خانواده‌های محروم کمک می کند، افزود: مراکز نیکوکاری اشتغال نیز به کمک مددجویان در زمینه اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار می پردازند.
 
عسگریان همچنین به اقدامات مراکز نیکوکاری دانشگاهی بر حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت تاکید کرد و گفت: مسئولان دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان در این زمینه مشارکت دارند. این مراکز در حوزه‌های علمیه نیز مستقر شده و به ارائه خدمات می‌پردازند.
 
وی مراکز نیکوکاری «مدادرنگی» را در زمینه حمایت از دانش آموزان نیازمند برشمرد و یادآور شد: این مراکز در همکاری با کیمته امداد نقش ویژه‌ای را در برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها برعهده گرفته‌اند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از همکاری ۱۳ مرکز نیکوکاری ملی نیز با کمیته امداد یاد کرد و گفت: این مراکز بر خلاف مراکز نیکوکاری محله‌مبنا، با راه اندازی شعبات متعدد، تمام خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور را در بر می‌گیرد.
 
وی فعالیت مرکز نیکوکاری «نذرواره حسینی» را نماد مردمی شدن امدادرسانی به نیازمندان دانست و افزود: در قالب این پویش، چهار هزار دیگ در سراسر کشور اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان می‌کنند که با رونمایی رسمی از این طرح، شاهد افزایش بیشتر فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری خواهیم بود.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار رفاه و تعاون
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!