جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۹:۱۷
سیاست - کد خبر : 3088
سه شنبه، ۱۲ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

محدودیت های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین اجرا می شود

روحانی: امروز مصوب کردیم که پروتکل سختگیرانه تا ۲۰ فروردین ماه ادامه یابد و اینکه بعد از ۲۰ فروردین چه پروتکلی اجرا شود هنوز مشخص نیست.

محدودیت های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در سخنانی اظهار داشت: امروز مصوب کردیم که محل‌هایی که تست می‌گیرند و از نظر بالینی متوجه می‌شوند که فرد به ویروس کرونا مبتلا شده است، باید در وهله نخست به فرد نزدیک فرد مبتلا یعنی خانواده همسر و غیره اطلاع دهند تا خانواده نیز مطلع باشند که این فرد مبتلا شده است و دوم اینکه باید حتی به محل کار فرد مبتلا نیست وضعیت ابتلای فرد به کرونا اطلاع رسانی شود.

روحانی به اشاره به پروتکل سختگیرانه‌ای که در این ایام در حال اجرااست، افزود: امروز مصوب کردیم که پروتکل سختگیرانه تا ۲۰ فروردین ماه ادامه یابد و اینکه بعد از ۲۰ فروردین چه پروتکلی اجرا شود هنوز مشخص نیست.

او ضمن تاکید به این مطلب که تصمیمات بر اساس آمار و ارقام اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اتخاذ می‌شود، بیان داشت: قرار شده آمار و ارقام و تحلیل از سوی وزارت بهداشت تا ۱۴ فروردین به دست ما برسد و هر زمان که تحلیل وزارت بهداشت از کشور آماده شد، ظرف امروز و فردا جلسه بگذارید چرا که این مسئله برای صدا و سیما، مردم،  آموزش و پرورش جوانان و آموزش عالی مهم است انشالله بتوانیم یکشنبه اوایل هفته آینده اعلام کنیم.

روحانی با بیان این واقعیت که  شرایط در استان‌ها از لحاظ ابتلا به این ویروس یکسان نیست  تصریح کرد: بعضی از استان‌های ما شرایط خوب و خیلی خوب داشته و برخی دیگر از استان ها نیز شرایط مشکلی دارند. طبق اعلام وزارت بهداشت ۲۳ استان در وضع خوب و شرایط قابل قبولی قرار دارند. یعنی یک عده مبتلا و بستری می‌شوند و از آن سو عده‌ای ترخیص اما اعداد پایین است.

رئیس‌جمهور ضمن اعلام این خبر که در استان‌هایی که شرایط بهتری دارند، فعالیت‌های خود را از جمله فعالیت اقتصادی و اجتماعی را به زودی از سر خواهند گرفت، ادامه داد: استان‌هایی که شرایط متفاوتی دارند با تاخیر چند روزه این کار را صورت دهد که ظرف امروز یا فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از مردم بیان داشت گفت: از مردم تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم و توصیه ما به آنها این است که به همه پروتکل‌ها توجه کنند. این سخت‌گیری‌ها گرچه مشکلاتی به وجود آورده اما برای جامعه و سلامت لازم بوده است انشالله با همکاری باهم، پلیس، بسیج، نیروی انتظامی و همه کسانی که در دروازه خروجی شهرها ایستاده‌اند بتوانیم با کمک یکدیگر و عنایت خداوند از این مرحله عبور کنیم.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!