جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۲:۴۰
ورزشی - کد خبر : 5460
دوشنبه، ۰۳ آذر، ۱۳۹۹ - ۷:۰۰

مانع بزرگ اخراج کیروش از تیم ملی کلمبیا مشخص شد

گویا وضع مالی فدراسیون کلمبیا و هزینه هایی که اخراج کیروش می تواند برای آنها به دنبال داشته باشد تاکنون مانع از اخراج مرد پرتغالی شده است

مانع بزرگ اخراج کیروش از تیم ملی کلمبیا مشخص شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سرمربی سابق تیم ملی ایران روزهای خوبی را در کلمبیا سپری نمی کند و کسب نتایج ضعیف او را در آستانه اخراج هم قرار داده است. کارلوس کیروش که پس از جدایی از تیم ملی ایران بلافاصله هدایت کلمبیا را بر عهده گرفت، در حال حاضر با بحران بزرگی دست و پنجه نرم می کند. نتایج اسف بار کیروش باعث شده تا مسئولان کلمبیا به فکر اخراج او باشند اما یک مانع بزرگ برای کنار گذاشتن کیروش وجود دارد. 
 
گزارش سایت ESPN از مشکلات کلمبیا با کیروش
در همین زمینه سایت ESPN به مشکلات تیم کلمبیا با سرمربی پرتغالی خود پرداخته است، این سایت در بخشی از گزارش خود به مشکل کیروش در پست دفاع راست و کمبود بازیکن در این پست اشاره کرده که باعث شد تیم ملی کلمبیا به دلیل جا به جایی بازیکن در این پست دچار مشکل شود. ESPN همچنین به وضعیت سرمربیان کلمبیا از سال 1999 تا 2011 پرداخته که دوره حضور این مربیان تا قبل از "خوزه پکرمن" بسیار کوتاه بوده است. در طی این سال های 8 مربی هدایت کلمبیا را برعهده داشتند و پس از چند باخت از کار برکنار شدند. 
 
وضع مالی نامناسب فدراسیون فوتبال کلمبیا مانع اخراج سرمربی پرتغالی
در ادامه گزارش این سایت آمده است که اگر همان معیار ها اعمال شود باید کیروش را هم اخراج کنند، اما یک چیز می تواند سرمربی سابق رئال مادرید را نجات دهد. هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال کلمبیا قادر به اخراج کیروش باشد، درآمد حق پخش تلویزیونی در رقابت های انتخابی جام جهانی بسیار کاهش پیدا کرده است. از طریق بلیط فروشی هم درآمدی وجود ندارد و اوضاع مالی خوبی بر فوتبال حاکم نیست. ضمنا هیچ فشار زمانی هم وجود ندارد چراکه مسابقات بعدی کلمبیا در ماه مارچ برگزار می شود و بعد از آن رقابت ها فشرده و با سرعت زیاد خواهد بود از جمله رقابت های کوپا آمه ریکا که در ماه های جولای و ژوئن و به میزبانی کلمبیا خواهد بود. 
 
از این رو گویا وضع مالی فدراسیون کلمبیا و هزینه هایی که اخراج کیروش می تواند برای آنها به دنبال داشته باشد تاکنون مانع از اخراج مرد پرتغالی شده است. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!