جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۰:۰۳
ورزشی - کد خبر : 5402
چهارشنبه، ۲۸ آبان، ۱۳۹۹ - ۷:۰۰

لیگ ملتهای اروپا ؛ تحقیر آلمان مقابل اسپانیا

تیم پرتغال هم که برابر کرواسی قرار گرفته بود علیرغم برد 3 بر 2 موفق به حضور در نیمه نهایی نشد تا مدافع عنوان قهرمانی با این جام وداع کند

لیگ ملتهای اروپا ؛ تحقیر آلمان مقابل اسپانیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در شب پایانی از گروه های 3 و 4 لیگ ملتهای اروپا سه دیدار حساس برگزار شد که درنهایت تیم های اسپانیا و فرانسه با برتری مقابل حریفان موفق شدند به نیمه نهایی راه پیدا کنند. در جذاب ترین دیدار تیم اسپانیا که برای صعود به پیروزی نیاز داشت مقابل میهمانش آلمان جشنواره گل به راه انداخت و با 6 گل ژرمن ها را بدرقه کرد. 
 
جشنواره گل اسپانیا مقابل ژرمن ها
درحالی که پیش از این دیدار تیم آلمان در صدر گروه قرار داشت و با کسب نتیجه تساوی هم به نیمه نهایی می رسید اما چنین اتفاقی رخ نداد. اسپانیا از همان دقایق ابتدایی بازی هجومی را ارائه داد و ابتدا توسط موراتا به گل نخست دست پیدا کرد، در ادامه هم فران تورس و رودری گل های دوم و سوم را برای لاروخا به ثمر رساندند تا نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود اسپانیا خاتمه پیدا کند. تیم میزبان در نیمه دوم هم دست از حمله برنداشت و در دقیقه 55 بازهم تورس گلزنی کرد تا اختلاف به 4 گل افزایش پیدا کند، تورس در دقیقه 71 هم گلزنی کرد تا با ثبت هتریک تعداد گل های تیمش را به عدد 5 برساند. 
 
 
این پایان کار نبود و در دقیقه 88 اسپانیا توسط اویارزابال به گل ششم دست پیدا کرد تا با کسب یک نتیجه عجیب و دور از ذهن جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آورد. ژرمن ها با 9 امتیاز اندوخته ای که از قبل داشتند موفق به حضور در نیمه نهایی نشدند. 
 
صعود فرانسه با پیروزی مقابل سوئد
در گروه سوم، تیم فرانسه که تقریبا کار صعود خود را قطعی کرده بود مقابل سوئد قرار گرفت. تیم میزبان ابتدا با دریافت گل غافلگیر شد اما در ادامه با گل های ژیرو(2) و پاوارد به بازی برگشت. دردقایق پایانی هم یکبار سوئد و یکبار فرانسه به گل دست پیدا کردند تا نتیجه 4 بر 2 به سود فرانسه باشد، فرانسه با این پیروزی مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد. تیم پرتغال هم که برابر کرواسی قرار گرفته بود علیرغم برد 3 بر 2 موفق به حضور در نیمه نهایی نشد تا مدافع عنوان قهرمانی با این جام وداع کند. 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!