شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۳:۳۷
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 13385
پنجشنبه، ۲۹ مهر، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا ؛ منچستریونایتد با رونالدو همیشه برمی‌گردد!

کریستیانو رونالدو که 300امین بازی خود برای منچستریونایتد را تجربه می کرد موفق به گلزنی شد تا 3 امتیاز شیرین را به هواداران هدیه کند

لیگ قهرمانان اروپا ؛ منچستریونایتد با رونالدو همیشه برمی‌گردد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری دیدارهای باقی مانده به پایان رسید. تیم های بایرن مونیخ ، چلسی ، منچستر یونایتد و بارسلونا در مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.

تیم بایرن مونیخ در زمین بنفیکا به میدان رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز از سه دیدار با اقتدا در صدر جدول قرار بگیرد. در این دیدار لروی سانه 2 بار ، اورتون(گل به خودی) و رابرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ گلزنی کردند.

در دیگر دیدار همین گروه ، تیم بارسلونا میزبان دیناموکیف اوکراین بود که درنهایت با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در این فصل را کسب کند. جرار پیکه تک گل بارسلونا را در نیمه اول به ثمر رساند.

اما در هیجان انگیزترین دیدار شب گذشته تیم منچستریونایتد در زمین خود مقابل آتالانتا قرار گرفت، نیمه نخست این دیدار با گل های پاسالیچ و دمیرال به سود تیم میهمان به پایان رسید تا یونایتد کار سختی برای جبران داشته باشد.

در نیمه دوم شاگردان سولسشایر کاملا متحول شدند ، در دقیقه 53 مارکوس راشفورد اولین گل میزبان را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه 75 مدافع منچستر یعنی مگوایر گل مساوی را برای یونایتد به ارمغان آورد، سرانجام در دقیقه 81 کریستیانو رونالدو که 300امین بازی خود برای منچستریونایتد را تجربه می کرد موفق به گلزنی شد تا 3 امتیاز شیرین را به هواداران هدیه کند.

در دیگر دیدار ها ، تیم چلسی با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود مالمو سوئد را شکست داد. کریستینسن ، جورجینیو 2 بار و هاورتز گلزنان چلسی بودند.

تیم زنیت هم که از دقیقه 62 سردار آزمون مهاجم ایرانی را در اختیار داشت با نتیجه 1 بر صفر مغلوب میهمان خود یوونتوس شد. تک گل بانوی پیر در این دیدار را کولسفسکی در دقیقه 81 به ثمر رساند تا یوونتوس در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!