جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۳:۱۰
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 14309
پنجشنبه، ۱۸ آذر، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا ؛ حذف بارسلونا در شب گلزنی سردار آزمون به چلسی

سردار آزمون موفق به گلزنی شد تا به چهارمین ایرانی تاریخ تبدیل شود که دروازه چلسی را باز کرده است

لیگ قهرمانان اروپا ؛ حذف بارسلونا در شب گلزنی سردار آزمون به چلسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در شب پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای مهم تیم های بایرن مونیخ ، یوونتوس و لیل مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.

نتایج آخرین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

گروه E

تیم بایرن مونیخ که پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود در مقابل بارسلونا قرار گرفت ، این دیدار در استادیوم بدون تماشاگر آلیانز آرنا برگزار شد. در نیمه نخست تیم بایرن مونیخ توسط مولر و سانه به گل رسید تا شاگردان ژاوی کار سختی برای جبران و صعود داشته باشند.

در نیمه دوم هم تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و توسط موسیالا گل سوم را هم وارد دروازه بارسلونا کرد تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به اتمام برسد. با این نتیجه تیم بارسلونا پس از 18 سال موفق به صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا نشد.

در دیگر دیدار این گروه ، تیم بنفیکا با برتری 2 بر صفر مقابل دیناموکیف با 8 امتیاز بالاتر از بارسلونا ایستاد و راهی دور حذفی شد.

گروه F

تیم منچستر یونایتد در زمین خود میزبان یانگ بویز بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید ، منچستریونایتد با 11 امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه پیدا کرد.

دیگر دیدار این گروه میان تیم های آتالانتا و ویارئال به دلیل بارش برف با تاخیر 24 ساعته برگزار خواهد شد.

گروه G

در این گروه هم 2 دیدار حساس برگزار شد ، تیم سالزبورگ در زمین خود با نتیجه یک بر صفر از سد سویا گذشت تا به دور حذفی صعود کند، اوکافور در دقیقه 50 گلزن سالزبورگ بود.

تیم لیل هم دست به کار بزرگی زد و در زمین وولفسبورگ با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد تا به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی راه پیدا کند. بوراک ییلماز ، دیوید و آندره گومز گلزنان تیم لیل در این مسابقه بودند.

گروه H

تیم زنیت که سردار آزمون را در ترکیب خود داشت مقابل چلسی قرار گرفت ، در این مسابقه ابتدا چلسی توسط ورنر به گل رسید اما در ادامه زنیت توسط کلادینیو گل مساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 42 هم سردار آزمون موفق به گلزنی شد تا به چهارمین ایرانی تاریخ تبدیل شود که دروازه چلسی را باز کرده است.

در نیمه دوم تیم چلسی توسط لوکاکو کار را به تساوی کشاند و در ادامه ورنر گل سوم چلسی را هم به ثمر رساند، اما در لحظات پایانی زنیت توسط اوزدوی به گل رسید تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به اتمام برسد.

در دیگر دیدار این گروه تیم یوونتوس با نتیجه یک بر صفر از سد مالمو گذشت تا به عنوان صدرنشین به دور حذفی راه پیدا کند. مویزه کین تنها گل این دیدار را در دقیقه 65 به ثمر رساند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!