جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۲:۲۶
حقوقی و قضایی - کد خبر : 14642
چهارشنبه، ۰۱ دي، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

قضات و کارکنان برتر دیوان عدالت اداری تجلیل شدند

طی برگزاری مراسمی از قضات و کارکنان ساعی دیوان عدالت اداری با حضور رییس، معاونین و مدیران کل دیوان تجلیل شد.

قضات و کارکنان برتر دیوان عدالت اداری تجلیل شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از قضات و کارکنان برتر دیوان عدالت اداری با حضور رئیس، معاونین، قضات، مدیران کل و کارکنان اداری دیوان عدالت اداری برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، در این مراسم نقش کارکنان اداری را در تکریم ارباب رجوع موثر دانست و گفت: یک کارمند مسلمان باید دارای اخلاق اسلامی و انسانی باشد و مهمترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسؤلان و وظایف شان است.
 
وی تاکید کرد: در نظام اداری آن چه در راس مناسبات و رفتار اداری حاکم است حرمت نگهداشتن و حفظ حقوق مردم است. بنابراین هر یک از کارکنان در هر مرتبه و جایگاهی که قرار دارند اگر حافظ حقوق و حرمت ارباب رجوع باشند یک نظام اداری مبتنی بر اخلاق ظهور خواهد کرد.
 
رئیس دیوان عدالت اداری مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی سنگین دانست و اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی باری بر دوش انسان است که باید آن را به خاطر هدف و نیّتی که داریم تحمّل کنیم و اگر قدرت پذیرش امانت و عمل به تعهدات آن را در نداشته باشیم، نباید خود را را در معرض پذیرش آن قرار دهیم و همه ما باید به فرصت مسئولیتی که در اختیار ما قرار گرفته به چشم یک امانت نگاه کنیم و با ارج نهادن این امانت، دلسوزانه و به دقت کار‌های مردم را پیگیری کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین مظفری فلسفه حکومت اسلامی را خدمت به مردم دانست وعنوان کرد: استقلال و هویت، از دستاورد‌های مهم انقلاب می‌باشد و این دستاورد‌ها به برکت حضور مردم و خون شهدا به دست آمده است و همه تلاش‌ها بر این است که از این فرصتی که انقلاب و نظام اسلامی در اختیار ما قرار داده است پاسداری و حفاظت کنیم.
 
در پایان این مراسم بر اساس نتایج و آمار ارزیابی‌ها و بازدید‌های به عمل آمده در حوزه‌های قضایی و اداری و تعیین میزان تاثیر فعالیت افراد در هر مجموعه، از خدمات سی نفر از قضات ساعی و شصت و یک نفر از کارکنان ساعی و تلاشگر دیوان عدالت اداری تجلیل به عمل آمد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!