جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۰:۰۸
محور مقاومت - کد خبر : 13918
يكشنبه، ۳۰ آبان، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

قدر دانی وتشکر اسماعیل هنیه از ایران

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی نقش ایران در حمایت از مقاومت را محوری توصیف کرد و گفت: از ایران به دلیل ایفای این نقش قدردانی می‌کنیم

قدر دانی وتشکر اسماعیل هنیه از ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی بیان کرد: انتخابات داخلی جنبش حماس که هر ۴ سال برگزار می‌شود، مایه فخر و مباهات تمامی کسانی است که اوضاع این جنبش را پیگیری می‌کنند.

 وی خاطر نشان کرد: قدرت حماس در انتخابات داخلی آن و احترام به نتایج آن است. انتخابات فرصتی برای تغییر رهبران حماس بوده و بیانگر پویایی این جنبش و قدرت آن برای همسوسازی خود با تحولات از جمله تحولات داخلی جنبش است.

هنیه افزود: حماس جنبشی بزرگ و قدرتمند در داخل و خارج فلسطین است. یکی از مولفه‌های قدرت و انسجام حماس، انتخابات داخلی و پایبندی به نتایج آن در تمامی مناطق است. حماس توانسته موقعیت و جایگاه مسأله فلسطین در میان کشور‌های اسلامی و عربی و وحدت امت بر سر این مسئله را حفظ کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: اولویت نخست حماس در مرحله کنونی، حفظ اصول ملی و حقوق فلسطینیان و عدم چشم‌پوشی از آن‌ها به ویژه حق بازگشت است. دومین اولویت ادامه پروژه مقاومت و گسترش دامنه آن است. اولویت بعدی توسعه روابط سیاسی حماس با کشور‌های اسلامی و عربی است.

هنیه در ادامه بیان کرد : از جمله دیگر اولویت‌ها تقویت روابط با جامعه بین‌الملل و بهره‌برداری از جنبش‌های جهانی و تغییرات مهم ناگهانی در مواضع ملت‌ها در قبال مسئله فلسطین است. حمایت از قدس در برابر توطئه‌های دشمن صهیونیستی نیز یکی از اولویت‌هاست.

وی افزود: اولویت بعدی آزادی اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی و تکرار عملیات مبادله اسرا است. هنیه در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: آشتی ملی به خاطر موضع تشکیلات خودگردان و عدم جدیت برای تحقق آن به بن‌بست رسیده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: ایران از مقاومت فلسطین حمایت مالی، سیاسی و نظامی می‌کند و تکیه‌گاهی محکم برای آن است. از ایران به خاطر نقش محوری و مرکزی در حمایت از مقاومت فلسطین تشکر می‌کنیم.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!