جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۱:۲۰
مجلس - کد خبر : 10100
سه شنبه، ۱۸ خرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

قالیباف : برخی ها مخالف سفرهای استانی مجلس بودند

نظارت میدانی فقط به یک یا دو استان ختم نمی شود و به صورت زنجیروار در همه استان ها ادامه خواهد داشت.

قالیباف : برخی ها مخالف سفرهای استانی مجلس بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس مجلس شورای در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی در استان ایلام ضمن ابراز خرسندی از از حضور در جمع مردم این استان اظهار داشت: باید جبران ایستادگی ها و محبت های مردم اییلام در دوران جنگ تحمیلی را داشته باشیم، انی نقش آفرینی را در دوران مقدس هرگز فراموش نخواهیم کرد.

محمدباقر قالیباف با تاکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که با اصلاحات ساختاری از میدان دادن به مردم و فرصت دادن به این ظرفیت عظیم هراس نداشته باشیم، گفت: امروز هم شاهد بودیم استان ایلام دارای ظرفیت های بزرگ بسیاری است که به دلیل بی توجهی به آنها ، ناهنجاری های بسیاری در استان در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و نارسایی های اقتصادی پدیدار شده است.

وی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به سفرهای استانی مجلس یازدهم افزود: شاید در ابتدای آغاز این نظارت های میدانی ، انتقاداتی نسبت به این سفرها مطرح شد، ولی ما همان روز اول باورمان این بود که یکی از راهکار های حل مشکلات مردم حضور مسئولان و کارگزاران نظام در همان سطوح از روسای قوا تا پائین ترین مدریان سلسله مدیریتی در بین مردم است و رابطه بین مردم و کارگزاران را یک وظیفه شرعی برای خود می دانیم.

حتی اگر نمی توانیم مشکلات مردم را حل کنیم ، با حضور در بین مردم ، درد دل آنها را شنوا باشیم، لذا مجلس شورای اسلامی در همه سطوح در این حوزه مصمم است و نظارت میدانی فقط به یک یا دو استان ختم نمی شود و به صورت زنجیروار در همه استان ها ادامه خواهد داشت.  

رئیس مجلس با اشاره به ظرفیت های انرژی استان ایلام گفت: اگر خود استان از ظرفیت های موجودی که در حوزه انرژی بهره مند است سهمی ندارد، این یک اشکال ساختاری است که باید نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد. در حوزه کشاورزی اشکالات ساختاری زیادی وجود دارد که باید با سیاستگذاری درست این اشکالات برطرف شود. بخش عمده ای از این ایرادات با اصلاح ساختار و تصمیمات درست اصلاح خواهد شد.

قالیباف در پایان گفت: موضوع حاشیه نشینی در بسیاری از کلانشهرهای کشور وجود دارد که نیازمند رسیدگی دقیق و حتی قانونگذاری است و دستگاه های مسئول باید با نظارت و اجرای دقیق قانون ، این آسیب ها را به حداقل برسانند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!