جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۲:۳۸
ورزشی - کد خبر : 4567
پنجشنبه، ۰۵ تير، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

فوتبال در اروپا؛ لیورپول یک قدم تا قهرمانی

درصورتی که منچسترسیتی در بازی امشب مقابل چلسی به پیروزی نرسد، لیورپول پس از 30 سال قهرمانی را جشن خواهد گرفت

فوتبال در اروپا؛ لیورپول یک قدم تا قهرمانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته رقابت های حساسی در لیگ های معتبر اروپایی برگزار شد که در مهم ترین دیدارها تیم های رئال مادرید، لیورپول، منچستریونایتد و رم برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند اما اینتر در لحظات پایانی به تساوی رضایت داد.
 
رئال مادرید صدر جدول را حفظ کرد
رئال مادرید که در استادیوم "دی استفانو" میزبان رئال مایورکا بود موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود عبور کند، شاگردان زیدان ابتدا توسط "جونیور" در دقیقه 18 به گل اول رسیدند. هرچند این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید و بازیکنان مایورکا به این صحنه اعتراض داشتند اما داور مسابقه اعتقادی به استفاده از VAR نداشت. 
 
 
در نیمه دوم، تیم میزبان صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 55 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که "راموس" با ضربه ای دیدنی گل دوم رئال را وارد دروازه مایورکا کرد. در ادامه هم تلاش های دو تیم به جایی نرسید تا رئال مادرید با کسب این سه امتیاز 68 امتیازی شده و موقتا و با یک بازی بیشتر از بارسلونا در صدر جدول قرار بگیرد. 
 
اینتر در دقایق پایانی سه امتیاز را از دست داد
در سری آ ایتالیا و از ادامه هفته بیست و هفتم تیم اینتر در زمین خود به مصاف ساسولو رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه پرگل 3 بر 3 به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم میهان در دقیقه4 به گل دست یافت اما اینتر در لحظات پایانی با دو گل لوکاکو از روی نقطه پنالتی و بیراگی پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم تیم ساسولو با ضربه پنالتی "براردی" بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و "والرو" بازهم اینتر را پیش انداخت. درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند این تیم میهان بد که به گل رسید تا امتیازات تقسیم شود. 
 
 
در دیداری حساس از این هفته سری آ تیم های لاتزیو و آتالانتا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آتالانتا به پایان رسید. تیم میزبان درحالی به پیروزی دست پیدا کرد که ابتدا با 2 گل عقب افتاده بود اما به بازی برگشت و سه امتیاز را گرفت، در دیگر بازی هم تیم رم در زمین خود موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم سامپدوریا عبور کند. 
 
پیروزی های پرگل منچستریونایتد و لیورپول در لیگ جزیره
از هفته 31 لیگ جزیره تیم منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان شفیلدیونایتد بود که درنهایت موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد. هر سه گل شیاطین سرخ در این دیدار را "مارسیال" در دقایق 7، 44 و 74 به ثمر رساند، شاگردان "سولسشایر" با این برد 49 امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار گرفتند. 
 
 
 
اما لیورپول که برابر کریستال پالاس قرار گرفته بود موفق شد یک پیروزی پرگل را کسب کند، ابتدا "آرنولد" در دقیقه 23 با ضربه ایستگاهی تماشایی گلزنی کرد و در دقیقه 44 "صلاح"اختلاف را به دو گل رساند. در نیمه دوم هم "فابینیو" در دقیقه55 و "مانه" در دقیقه 69 2 گل دیگر برای تیم کلوپ به ثمر رساندند تا این تیم با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد. لیورپول با این برد 86 امتیازی شد تا با 23 امتیاز اختلاف با تیم دوم در آستانه قهرمانی قرار بگیرد، درصورتی که منچسترسیتی در بازی امشب مقابل چلسی به پیروزی نرسد، لیورپول پس از 30 سال قهرمانی را جشن خواهد گرفت. 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!