جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۷:۵۴
ورزشی - کد خبر : 4849
چهارشنبه، ۰۱ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

فوتبال در اروپا؛ برتری میلان با درخشش ستاره 38 ساله

سهمیه لیگ اروپا برای میلان قطعی شد

فوتبال در اروپا؛ برتری میلان با درخشش ستاره 38 ساله
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، مسابقات فوتبال در ایتالیا و انگلستان به هفته های پایانی خود نزدیک می شود. شب گذشته دیدارهایی از این لیگ ها برگزار شد که در مهم ترین آنها تیم میلان موفق شد از سد میزبان خود عبور کند، منچسترسیتی هم مقابل واتفورد جشنواره گل به راه انداخت.
 
میلان با زلاتان به روزهای اوج برگشته است

از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا تیم های میلان و ساسولو به مصاف هم رفتند، میلان که در هفته های اخیر نتایج درخشانی را کسب کرده در این دیدار هم موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست پیدا کند. در نیمه نخست ابتدا در دقیقه 19 "ایبراهیموویچ" گل نخست را برای میلان به ثمر رساند. اما دقایقی بعد ساسولو صاحب یک ضربه پنالتی شد و "کاپوتو" گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد. 
 
 
در ادامه نیمه نخست و در دقیقه 46 بازهم این ستاره تمام نشدنی سوئدی بود که برای روسونری گلزنی کرد، دقایقی بعد از گل زلاتان ، بازیکن ساسولو با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. در نیمه دوم تیم میلان با توجه به یک یار بیشتر صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های زیادی برای افزایش تعداد گل های خود به دست آورد، اما درنهایت این دیدار با همان نتیجه نیمه نخست به اتمام رسید. شاگردان پیولی با کسب این پیروزی 59 امتیازی شده و به رده پنجم صعود کردند، سهمیه لیگ اروپا برای میلان قطعی شد.
 
در دیگر دیدار شب گذشته سری آ، تیم آتالانتا میزبان بولونیا بود که با نتیجه 1 بر صفر به برتری رسید، تک گل میزبان در این دیدار را "موریلگ در دقیقه 65 به ثمر رساند. شاگردان گاسپرینی با این برد 74 امتیازی شدند و به رده دوم صعود کردند، تیم یوونتوس که در ابتدای هفته در دیداری حساس از سد لاتزیو گذشته بود با 80 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تنها به یک برد دیگر احتیاج دارد. 
 
 
برد منچسترسیتی و شکست آرسنال در لیگ جزیره

در لیگ جزیره و از هفته 37 این لیگ تیم منچسترسیتی در خانه واتفورد این تیم را گلباران کرد، این دیدار که با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید. برای میهمان "رحیم استرلینگ" دو گل، "فیل فودن" و "آیمریک لاپورت" گلزنی کردند، شاگردان پپ که پیش از این مقام دوم خود را قطعی کرده بودند در مجموع 78 امتیازی شدند و فاصله خود با لیورپول قهرمان را به 15 امتیاز کاهش دادند. 
 
 
منچسترسیتی که چند روز قبل در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل آرسنال با شکست 2 بر صفر از رسیدن به فینال بازمانده بود، تمرکز خود را به روی دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان معطوف کرده تا برای رسیدن به تنها جام باقی مانده در این فصل تلاش کند.
 
تیم های آرسنال و استون ویلا درحالی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان یعنی آستون ویلا برای بقا در لیگ به برد در این دیدار احتیاج داشت. در این دیدار تیم میزبان خیلی زود و توسط "ترزگه" به گل دست پیدا کرد، آرسنال که با راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی با روحیه خوبی به این دیدار آمده بود برای جبران گل خورده تلاش های زیادی انجام داد. اما دفاع جانانه تیم استون ویلا مانع از گلزنی توپچی ها شد، درنهایت تیم میزبان با برتری یک بر صفر امیدهای خود را برای بقا در لیگ زنده نگه داشت. 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!