جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۲:۳۳
ورزشی - کد خبر : 5528
يكشنبه، ۰۹ آذر، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

فوتبال در اروپا ؛ شکست خانگی رئال مادرید و پیروزی پرگل منچسترسیتی

در لیگ جزیره و از هفته دهم، تیم منچسترسیتی در زمین خود از برتلی میزبانی می کرد و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر از سد این تیم عبور کند

فوتبال در اروپا ؛ شکست خانگی رئال مادرید و پیروزی پرگل منچسترسیتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال در لیگ های مختلف اروپایی روز گذشته پیگیری شد، در مهم ترین دیدار ها تیم رئال مادرید مقابل میهمان خود متحمل شکست شد. منچسترسیتی به برد پرگل دست پیدا کرد و اینتر هم نخستین شکست فصل را برای میزبان خود ساسولو رقم زد، لیورپول هم در غیاب چند تن از بازیکنان خود مقابل برایتون متوقف شد.
 
ناکامی رئال مادرید در غیاب کاپیتان ها
از هفته یازدهم لالیگا تیم رئال مادرید در زمین خود میزبان آلاوز بود که درنهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. رئال درحالی که دو بازیکن اصلی خود یعنی سرخیو راموس و کریم بنزما را در اختیار نداشت بازی را آغاز کرد، در همان دقیقه ابتدایی مسابقه آلاوز توسط پرز از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کرد. در ادامه رئال حملات متعددی را روی دروازه حریف انجام داد و آلاوز ضدحملات خطرناکی را ترتیب می داد، هردو تیم فرصت های خوبی برای زدن گل داشتند که درخشش دروازبان ها مانع از این کار شد تا نیمه نخست با برتری میهمان به پایان رسید. همچنین هازارد ستاره رئال به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه بیرون رفت تا بدشانسی های زیدان تکمیل شود. 
 
 
در نیمه دوم هم اشتباه عجیب کورتوآ باعث شد تا مهاجم آلاوز گل دوم این تیم را به ثمر برساند، قهرمان فصل گذشته لالیگا که در شوک بزرگی فرو رفته بود برای جبران نتیجه تلاش کرد تا اینکه در دقیقه 86 توسط کاسمیرو به گل رسید. در ادامه هم شوت تماشایی ایسکو به تیرک دروازه آلاوز برخورد کرد تا رئال مادرید سومین شکست فصل را متحمل شود. شاگردان زیدان در سه دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند که این تیم را در بحران قرار داده است. 
 
توقف یوونتوس و برتری اینتر در سری آ
در سری آ ایتالیا و از هفته نهم این رقابت ها تیم یوونتوس در غیاب فوق ستاره خود کریستیانو رونالدو به مصاف بنونتو رفته بود. در این دیدار ابتدا و در دقیقه 21 موراتا برای یوونتوس گلزنی کرد تا شاگردان پیرلو از حریف پیش بیافتند. در ادامه اما این تیم میزبان بود که توسط لتزیا به گل مساوی دست پیدا کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به اتمام برسد. در نیمه دوم هم مدافع عنوان قهرمانی هرچه زد به در بسته خود تا امتیازات بین تیم ها تقسیم شود، در لحظات پایانی موراتا زننده تک گل یوونتوس از زمین مسابقه اخراج شد. 
 
 
تیم اینتر هم که در زمین ساسولو به میدان رفته بود موفق شد به پیروزی قاطع دست پیدا کند، در این دیدار ابتدا سانچز دروازه میزبان را گشود و در ادامه مدافع حریف به اشتباه گل دوم را به اینتر تقدیم کرد. اینتر در نیمه دوم هم توسط گالیاردینی به گل رسید تا شاگردان کونته عدم موفقیت در لیگ قهرمانان را به فراموشی بسپارند. 
 
پیروزی بایرن مونیخ و شکست دورتموند در بوندسلیگا
از هفته نهم بوندسلیگا، تیم بایرن مونیخ در زمین اشتوتگارت به برتری 3 بر یک دست پیدا کرد، هرچند ابتدا تیم میزبان بود که توسط کولیبالی به گل رسید اما در ادامه بایرن مونیخ با گل های کومان ، لواندوفسکی و کاستا به پیروزی ارزشمند رسید. در دیگر بازی مهم ، تیم دورتموند در زمین خود با نتیجه 2 بر یک از کلن شکست خورد تا از کورس صدرنشینی جا بماند.
 
جشنواره گل شاگردان پپ و توقف لیورپول مقابل یاران جهانبخش
در لیگ جزیره و از هفته دهم، تیم منچسترسیتی در زمین خود از برتلی میزبانی می کرد و موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر از سد این تیم عبور کند. ریاض محرز ستاره الجزایری منچسترسیتی مرد اول این دیدار بود و موفق به ثبت هتریک شد، مندی و تورس هم دیگر گلزنان سیتی در این مسابقه بودند. شاگردان گواردیولا با این پیروزی 15 امتیازی شدند و خود را تا رده 8 جدول بالا کشیدند. 
 
 
در دیدار مهم روز گذشته لیگ جزیره، لیورپول در مقابل برایتون قرار گرفت که با بدشانسی به نتیجه تساوی رضایت داد. برای لیورپول دیوگو ژوتا گلزنی کرد، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون هم از دقیقه 71 وارد زمین شد و فرصت بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی را پیدا کرد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!